EBS
The one and only
skoteridioten skrev:Haha! Ja det skulle väl vara sw´n som jag skulle kunna tänka mig isf..![]()
SW'n rockar!
Gör massiva 75 blås på led, och då tror man att man kör i 200. Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skoteridioten skrev:Haha! Ja det skulle väl vara sw´n som jag skulle kunna tänka mig isf..![]()
Gör massiva 75 blås på led, och då tror man att man kör i 200. Rigge skrev:Skotern va det inget fel på, lite taskigt bottendrag men chassit var asfint. Själva skoteråkningen sög ju rätt hårt.
#2 skrev:Ett är ju säkert att skoterKÖRNING drar tvåhjulingskörning med ganska många hästlängder!!
Rigge skrev:Inte om man räknar hur kul per krona man har. Det är kul, men är drygt, dyrt och kallt. Men såklart, att övningsköra på en 125:a är knappast upphetsande det heller![]()
Rigge skrev:Inte om man räknar hur kul per krona man har. Det är kul, men är drygt, dyrt och kallt. Men såklart, att övningsköra på en 125:a är knappast upphetsande det heller![]()

skoteridioten skrev:Men era j-vla fjollor.![]()
Dyrt!? Jag hade liksom för mig att det är hyffsat dyrt att äga en motorcykel idag oxå.![]()
DRYGT!? Ojjj stackars småflicker.. Kör ni som fjollor på mc oxå eller, för jag hade för mig att det kan vara rätt jobbigt det med..annars finns det ju nåt som kallas för träning..men det är ju oxå...jobbigt. Stackars er.![]()
Rigge skrev:Räkna hur många fler mil du kommer med en hoj då? Åker du 1500 mil på en vinter? Slå ut kostnaden.
Med drygt menar jag att hålla på med släpkärror och skit.
ApriliaRS skrev:Jag har en Arctic cat F7 (Firecat 700) - 03 Den går mycket bättre än min gamla 800..
#2 skrev:Hehe... nog kommer den snart...snön!!![]()
Får väl oxå bjuda på en riktig bild!

PutteLiten skrev:Vad är det där vita som är i bakgrunden?![]()
Har det varit något utsläpp från någon Kemfabrik eller???![]()
![]()
Rigge skrev:Dessutom HATAR jag kallt. Att dra igång en skoter i -30 grader 08.30 är inte en av dom roligaste saker jag gjort.
#2 skrev:Hehe...Jjajaa!
Har nog kört lite annat än 125 i mitt liv kanske..
Men tvåhjulingskörningen kommer aldrig att slå att köra skoter..
Dyrt?!?!
det e ju rätt så billigt med en ny hoj i försäkring såg nåt exempel på 100.000 per år. såå..100.000/1500=66kr mil
3000/300=10kr mil bara som en liten upplysning.![]()

#2 skrev:Man vrider ju saker som man vill ha dom...![]()
Rigge skrev:Gasen i bott menar du?? (inge fjantigt tumtryck)
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |