Bilder: Fiske i Vaxholm

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date

MikkE

Guest
Jag och Bertborge var i Vaxholm för att få lite firrar på kroken, vi blev dock utan denna gång. Var nog lite för sent på kvällen.
Passade på att ta lite bilder bara, hade lite abstinens.. Bilderna är inte så märkvärdiga.
Fler kommer upp senare.

Kommentera gärna
/Micke

Rullen
429e26d5d7ee7.jpg

Spinner
429e270fd0ca6.jpg

Kast!
429e277996898.jpg

429e28e76bbf0.jpg

429e290fedd3f.jpg

En till plus fina flickan på lååångt avstånd

Bifogat

• IMG_3181.jpg
    IMG_3181.jpg
    104 KB · Visningar: 65
  • IMG_3176.jpg
    IMG_3176.jpg
    77.3 KB · Visningar: 176
Ok. Nu är det dags att få reda på lite stuffs.. Jag har en eos 300 och har mest av misstag/mycket film/dumdristiga placeringar i motortävlingar/övertalningsförmåga över att jag jobbar åt diverse tidningar, fått till ENORMT bra bilder, men det är dyrt att framkalla. Senast förra helgen fick jag en fylleblixt efter krogrundan och gick ut och plåtade upp en rulle i morgon/nattljuset på ett träd... Resultatet får jag nästa veka, och förmodligen så är väl det ett eller två bra kort i den högen.

Vad är det för digitala pryttlar man ska införkaffa sig?? Jag vill inte photoshoppa bilder utan få ett "original" direkt på nåt vis.

Annars om du har några läckra inställningstips till olika effekter i bilderna, en slags kurs helt enkelt.

Det är därför jag skaffade mig en 350D så att man slipper framkalla dyra kort. Jag har redan plåtat 3300 kort med min kamera och jag köpte den för någon månad sedan. Sedan så är det mkt enklare att redigera bilderna.
Nu har man skaffat sig en grym kompaktfotoskrivare, Canon Selphy CP500, är meganöjd och den gör jävulskt fina utskrifter.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt