Bilder, falkenberg 10/6?

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Hoj
R1 -05, XJ -97
Jag såg några som smygfotade på falkenberg igår lördag 10/6. Nån som har några foton att dela med sig av?

HanneZ skrev:
2228857 Jag såg några som smygfotade på falkenberg igår lördag 10/6. Nån som har några foton att dela med sig av?

va fasiken Hannez va du där :confused: nästa gång kan du väl komma och säga hej iaf :tummenupp

se så upp med lite bilder

Gottis skrev:
2231790 va fasiken Hannez va du där :confused: nästa gång kan du väl komma och säga hej iaf :tummenupp

se så upp med lite bilder
Havisst, jag körde en knallblå bullrumps-gsxr samt ihoptejpad skinnjacka! :banana

HanneZ skrev:
2232555 Havisst, jag körde en knallblå bullrumps-gsxr samt ihoptejpad skinnjacka! :banana

hehe du fick ju till bromsningen tillslut såg ju riktigt bra ut :tummenupp se nu till att fixa Jackan :pannkyss

Gottis skrev:
2233688 hehe du fick ju till bromsningen tillslut såg ju riktigt bra ut :tummenupp se nu till att fixa Jackan :pannkyss
Havisst, bromsarna är så jävla sunkiga på den där hojen men de gick rätt bra. Alla klaga på att jag spännde mig för mycket så får la öva vidare.

Mmm jackar är inlämnad, det va gaaaaaaaaaaanska varmt under dagen med tanke på att jag inte kunde få av mig skiten. Hade t-shirt under också, gjorde inte saken bättre. Vet du vad instruktören heter som körde i röda gruppen. Inte DQ, mörkhårig och ganska ung.

HanneZ skrev:
2234233
Vet du vad instruktören heter som körde i röda gruppen. Inte DQ, mörkhårig och ganska ung.

Marckus kör en Grön zx636r :tummenupp

angående broms grejen så hitta en bra raka att öva på så kommer det :) jag är på åsen den 19 -20 fråga så hjälper jag gärna till med lite tips :)

HanneZ skrev:
2234233Vet du vad instruktören heter som körde i röda gruppen. Inte DQ, mörkhårig och ganska ung.

Marcus heter jag.
Och vadå ganska ung?? Jag är ju jätteung för fasen, ingen stundande trettioårskris alls... :rolleyes: :D

Gottis skrev:
2235022 Marckus kör en Grön zx636r :tummenupp

angående broms grejen så hitta en bra raka att öva på så kommer det :) jag är på åsen den 19 -20 fråga så hjälper jag gärna till med lite tips :)
Ahh, fint! Jag kämpar med att få ledigt där men tror det har löst sig! Då ses vi där!

Marcus skrev:
2235124 Marcus heter jag.
Och vadå ganska ung?? Jag är ju jätteung för fasen, ingen stundande trettioårskris alls... :rolleyes: :D
Hehe jag borde misstänkt att du fanns här. Sista passet gav riktigt mycket, ville åter igen tacka för att du tog dig lite extra tid. Du och DQ va _väldigt_ duktiga instruktörer, dom andra två var också bra men kom snäppet efter.

/ Hannes

HanneZ skrev:
2235334 Hehe jag borde misstänkt att du fanns här. Sista passet gav riktigt mycket, ville åter igen tacka för att du tog dig lite extra tid.

Det var så lite så, det var ju därför jag var där.
Du körde riktigt fina spår sen! :tummenupp

HanneZ skrev:
2235334 Hehe jag borde misstänkt att du fanns här. Sista passet gav riktigt mycket, ville åter igen tacka för att du tog dig lite extra tid. Du och DQ va _väldigt_ duktiga instruktörer, dom andra två var också bra men kom snäppet efter.

/ Hannes

Man tackar :) Fatta inte att det var du som var du. Svårt att para ihop sporthojsnick med folk ibland ;)
Nu på lördag kör vi skarpt för första gången. Ska bli skoj...

Don Quixote skrev:
2236942 Man tackar :) Fatta inte att det var du som var du. Svårt att para ihop sporthojsnick med folk ibland ;)
Nä alla kan ju inte ha sporthojströjJor :hihi

Schysst, jag funderar på o komma ner o köra den 1:a juli!

Ingen som råkat få med sig en extra digitalkamera hem? Den lyckades rymma ur min väska och försvinna :(

Don Quixote skrev:
2236942 Man tackar :) Fatta inte att det var du som var du. Svårt att para ihop sporthojsnick med folk ibland ;)
Var kör ni på lördag? Jag vill oxså :hoppa

Galne Dansken skrev:
2237280 Har du original reg skylt till hojen - då :)

Hannez, jag ger upp - du var inte där! jag var där... bilder....
Skylt kan jag alltid fixa :) Blir det bra så?
Kommer du dit?
Grattis till nya posten Dansken, all lycka till :tummenupp

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form