HanneZ
Avställd
Jag såg några som smygfotade på falkenberg igår lördag 10/6. Nån som har några foton att dela med sig av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HanneZ skrev:2228857Jag såg några som smygfotade på falkenberg igår lördag 10/6. Nån som har några foton att dela med sig av?
Havisst, jag körde en knallblå bullrumps-gsxr samt ihoptejpad skinnjacka!Gottis skrev:2231790va fasiken Hannez va du därnästa gång kan du väl komma och säga hej iaf
![]()
se så upp med lite bilder

HanneZ skrev:2232555Havisst, jag körde en knallblå bullrumps-gsxr samt ihoptejpad skinnjacka!![]()

Havisst, bromsarna är så jävla sunkiga på den där hojen men de gick rätt bra. Alla klaga på att jag spännde mig för mycket så får la öva vidare.Gottis skrev:2233688hehe du fick ju till bromsningen tillslut såg ju riktigt bra utse nu till att fixa Jackan
![]()
HanneZ skrev:2234233
Vet du vad instruktören heter som körde i röda gruppen. Inte DQ, mörkhårig och ganska ung.
HanneZ skrev:2234233Vet du vad instruktören heter som körde i röda gruppen. Inte DQ, mörkhårig och ganska ung.
Ahh, fint! Jag kämpar med att få ledigt där men tror det har löst sig! Då ses vi där!Gottis skrev:2235022Marckus kör en Grön zx636r
angående broms grejen så hitta en bra raka att öva på så kommer detjag är på åsen den 19 -20 fråga så hjälper jag gärna till med lite tips
![]()
Hehe jag borde misstänkt att du fanns här. Sista passet gav riktigt mycket, ville åter igen tacka för att du tog dig lite extra tid. Du och DQ va _väldigt_ duktiga instruktörer, dom andra två var också bra men kom snäppet efter.Marcus skrev:2235124Marcus heter jag.
Och vadå ganska ung?? Jag är ju jätteung för fasen, ingen stundande trettioårskris alls...![]()
![]()
HanneZ skrev:2235334Hehe jag borde misstänkt att du fanns här. Sista passet gav riktigt mycket, ville åter igen tacka för att du tog dig lite extra tid.
HanneZ skrev:2235334Hehe jag borde misstänkt att du fanns här. Sista passet gav riktigt mycket, ville åter igen tacka för att du tog dig lite extra tid. Du och DQ va _väldigt_ duktiga instruktörer, dom andra två var också bra men kom snäppet efter.
/ Hannes
Nä alla kan ju inte ha sporthojströjJorDon Quixote skrev:2236942Man tackarFatta inte att det var du som var du. Svårt att para ihop sporthojsnick med folk ibland
Nu på lördag kör vi skarpt för första gången. Ska bli skoj...

Var kör ni på lördag? Jag vill oxsåDon Quixote skrev:2236942Man tackarFatta inte att det var du som var du. Svårt att para ihop sporthojsnick med folk ibland
Nu på lördag kör vi skarpt för första gången. Ska bli skoj...

Falkenberg, http://www.smcvast.se/sidor/bkk/anmalan2.php?datum=2006-06-17Åsa skrev:2237224Var kör ni på lördag? Jag vill oxså![]()
Tack, men jag har ingen reggad hoj. Kan jag köra med min banhojHanneZ skrev:

Nepp!Åsa skrev:2237231Tack, men jag har ingen reggad hoj. Kan jag köra med min banhoj![]()
HanneZ skrev:2237241Nepp!
*muttermutter*Åsa skrev:2237231Tack, men jag har ingen reggad hoj. Kan jag köra med min banhoj![]()
Skylt kan jag alltid fixaGalne Dansken skrev:2237280Har du original reg skylt till hojen - då
Hannez, jag ger upp - du var inte där! jag var där... bilder....
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |