Bilder Falken 17/6..

500 bilder kvar att rulla igenom, sen åker de upp.

Bifogat

• fbg 1895-1.jpg
    fbg 1895-1.jpg
    196.8 KB · Visningar: 86
Då kan ni kika in på min hemsida. 1100 bilder blev det. Jag slängde upp en hel del som skulle gått i soptunnan annars, då jag vet att det e så kul att ha en bild på sej själv, oavsett utförande och skick.
www.igelhammar.se
Pm nr på bilderna ni vill ha så mailar jag. Dock så troligen inte förrän jag sitter bakfull på lördag :yoparty Glöm INTE er mailadress.
Peter

Ps, droppa gärna en kommentar på bilderna ni gillar. Sånt värmer :)

Last edited:
Då kan ni kika in på min hemsida. 1100 bilder blev det. Jag slängde upp en hel del som skulle gått i soptunnan annars, då jag vet att det e så kul att ha en bild på sej själv, oavsett utförande och skick.
www.igelhammar.se
Pm nr på bilderna ni vill ha så mailar jag. Dock så troligen inte förrän jag sitter bakfull på lördag :yoparty Glöm INTE er mailadress.
Peter

1100 bilder och ingen på mig :confused:(blåvit k5 med vit/svart skinnställ och svart hjälm) å jag som är så bildskön:tungan

PS. bilderna på de andra var fina.

www.igelhammar.se
Peter

Hoppades få se dig i depån och lämna ett bidrag inför midsommarfirandet som tack för förra bilden, men fick aldrig syn på dig i slutet.

Hugg gärna tag i mig nästa gång!

Snygga bilder denna gången med! Tyvärr lyckades man bara fastna på en denna gången..

Tussilago, det hade varit trevligt. Men det kommer fler tillfällen. Ska till Knutan stcc om du ska dit.

Jag fick åka hem snabbt för grabben blev sämre.

Tack tack för beröm :)

Eftersom man inte är lika proffsig, men vill lära sig så får man ta efter proffsen på denna sida..

blev lite album på Flickr...

adress : http://www.flickr.com/photos/onefoot/

lägger ut alla jag tog, så om någon e dålig ( läs totalt urkass ( pinsamt ju om man jämnför med Igelhammar :O) så blir det kanske bättre...

vi ses nästa gång på falken, inget mer köra för min del... kroppen bör nog läka lite först :brinnerup

// 1F

Eftersom man inte är lika proffsig, men vill lära sig så får man ta efter proffsen på denna sida..

lägger ut alla jag tog, så om någon e dålig ( läs totalt urkass ( pinsamt ju om man jämnför med Igelhammar :O) så blir det kanske bättre...

vi ses nästa gång på falken, inget mer köra för min del... kroppen bör nog läka lite först :brinnerup

// 1F

Alla bilder e välkomna!! linslusar(löss?) är vi allihop så ju mer bilder ju fler nöjda hojposörer.. :banana

www.igelhammar.se
Peter

Kanonfina bilder och extra trevligt med de nya vinklarna. :tummenupp Jag gillar de bilder som är tagna mot krönet i Nyhem, speciellt när du lyckats fånga hela klungor med hojar... Mer sånt :banana

Har en känsla av att krönet efter högfartar'n kunde ge en och annan kul bild också, en och annan som lättar på fronten där... Bara en idé!

// 1F

Jag e inget proffs, började plåta i slutet på förra sommaren då jag blev pappa. Sen har det rullat på. Saknar det där "klippet" i många bilder och skyller på för lite objektiv :rolleyes:

200an från Sony som du kör är en bra maskin. Köp ett tele så ska du se att det blir bättre. Kom gärna fram o snacka kamera nästa gång. Så kan jag tipsa lite av det jag hunnit lära mej. Fast jag har som sagt mer tur än skicklighet. Men det tar sej :yoparty

Jag gillade oxå bilder över krönet på bakdelarna, men jag kommer inte nära nog. Behöver 300mm bedömmer jag.

Nu öppnas första midsommarölen medan jag fixar musiken till festen. Metallicas gamla spår rullar (inspirerad av guitarr hero) och klämmer på en kall Leffes blond.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman