Bilder em/kvälls-runda Sthlm fre 5 sep -Sixpack Slingerbult

gpf skrev:
Och trots det så fick jag spö av caffe på banan nyss. :rodnar

Skyller på mörkret, rådjuret som korsade vår fina recetrack och att... ja, jag vet inte.

Jag får öva mer helt enkelt, han SKA bli avhängd.


Inte lätt att hålla koncentrationen på topp när Bambi korsar vägen. Jag som låg lite bakom på den vändan trodde ju som sagt det var en harmlös liten hare som skuttade in i skogen. Måste ha haft för mkt mosade mygg på visiret eller något för att se så fel :rolleyes:

Är det ok om jag hakar på och övar för jag vill inte bli avhängd :crash
 
anja skrev:
jag har stövelskrapat!!!!!

Du är krüm Anja ;)
tack för tipset, jag hitta knappen här

Tack även för de goda bullarna :bow


Min ugn är din ugn om du vill fylla min frys någon dag :tummenupp
 
Gasarn skrev:
:bow :bow :bow
Tanks! Nope inte jag, har känt mig lite krasslig ett par dagar, så Sukan håller nog på att becka ihop. Stannade ju som sagt och "pissade" för att slippa bli omkörd... eller något... Spamma nu inte sönder banan, så att fabbro blå börjar patrullera där (med alla dessa slingerbultstrådar). De har hållt sig borta ett tag nu, men förra året hörde jag talas om att det lasrades på rakan. Sticker nog ut på onsdag och letar efter den svartgulklädde. Självklart kommer jag inte åka Sbulten.
Stay fast! :tummenupp

En lookalike-gasare :confused:
Fränt. Tycker annars de flesta mc man ser där är kromade badkar eller 80-tals rariteter.

Syns på onsdag då kanske, E4an ToR Norrköping är det som gäller va?? :hej
 
anja skrev:
jag har stövelskrapat!!!!!

Hummsa.... du låter livsfarlig gumman.... Intressen....:
Äta piller, hagelgevär & katter.... :confused: Hur kombinerar du dom 3 ? Eller rusar min fantasi iväg med mig ?
 
Kenta skrev:
*lol*
Undra va de är alla tittar på?! :crash

// :notme

Hmmm, låt mig fundera, vem kom sist till Täby? Kan det varit en naken GSX-R400 som alla tittade på? Nä, jag har säkert fel... :D

/B
 
Anneli.a skrev:

*stolt*
fast nu har jag fått tillbaka omdömet och ett halt nypåkrängt bakdäck så nu blir det inga fler stövelskrap.

mendu? du kan också, iaf snart eller sen. du har ju lika bra stövlar som jag har. :hej
 
Originally posted by soppatorsken
Precis. Det är ingen dussinhoj direkt.
När skaffar du knäpuckar då?
Ingen dussinförare heller verkar de som me tanke på humorn över maten :crash

Tja, när ja har råd?! Va kostar ett par?
Vad skiljer de billiga skitpuckarna åt de dyra designerpuckarna? :confused:
 
Kenta skrev:
Ingen dussinförare heller verkar de som me tanke på humorn över maten :crash

Tja, när ja har råd?! Va kostar ett par?
Vad skiljer de billiga skitpuckarna åt de dyra designerpuckarna? :confused:

Det som skilljer sig är typ designen och utseendet. Kanske "looken" diffar lite oxå.
Du har PM.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top