ninjazx9r-97
Medlem
hej på er alla bikers,har några coola bilder som jag tänkte ni skulle se.
kolla in killen med stjärnmotorn (eller vad det nu e för nåt)24 cyllar e rätt coolt.
förresten occ kan slänga sig i väggen eller?
kolla in killen med stjärnmotorn (eller vad det nu e för nåt)24 cyllar e rätt coolt.
förresten occ kan slänga sig i väggen eller?