Här kommer lite bilder tagna av mig från supercrossen på Ullevi. Tyvärr blev inte bilderna jättebra på FMX:en pga att jag satt på andra sidan arenan, så ha överseende med detta. Annars fritt att säga va ni tycker och vad jag kan tänka på
är nybörjare vad gäller foto.
Lite "introbilder"

Andrew Short satt på raden nedanför oss innan han gick ut på banan

Dags för lite motocross!
Kommer mer imorn, hinner inte ladda upp mer just nu. Så håll tillgodo
Lite "introbilder"

Andrew Short satt på raden nedanför oss innan han gick ut på banan
Dags för lite motocross!
Kommer mer imorn, hinner inte ladda upp mer just nu. Så håll tillgodo





































1046 eller nått kmr inte riktigt ihåg
Hehe,vilken outlaw du e. Du har lika gärna kunna setat av 40år på san quentin nu o fått skotta snö med högaffel.