Bilder: Duells Supercross på Ullevi

Ponka

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2005
Ort
Varberg
Hoj
Kawasaki KX250 -91
Här kommer lite bilder tagna av mig från supercrossen på Ullevi. Tyvärr blev inte bilderna jättebra på FMX:en pga att jag satt på andra sidan arenan, så ha överseende med detta. Annars fritt att säga va ni tycker och vad jag kan tänka på:) är nybörjare vad gäller foto.

Lite "introbilder"

Andrew Short satt på raden nedanför oss innan han gick ut på banan:)


Dags för lite motocross!

Kommer mer imorn, hinner inte ladda upp mer just nu. Så håll tillgodo:)
 
Lite FMX





Lite bilder på "Grid-girls"


Det var några bilder. Äntligen fick man lite struktur på dom också:)

Mvh Per
 
Nice men hur fasen fick du med dig systemkameran in eller hade du pass?
 
nice bilder, var oxå där och tittade, mäktigt att se, hoppas att de återvänder nästa år.


du måste att suttit ganska nära mig, för bilderna e tagna i nästan samma vinkel som jag..


/M
 
nice bilder, var oxå där och tittade, mäktigt att se, hoppas att de återvänder nästa år.


du måste att suttit ganska nära mig, för bilderna e tagna i nästan samma vinkel som jag..


/M

Tackar! Ja det hoppas jag också! Riktigt mäktigt!:D

hmm vi satt på rad 14Ä platserna minns jag inte, snett till vänster ovanför kamera-snubben:P (sett från banan då)
 
Tackar! Ja det hoppas jag också! Riktigt mäktigt!:D

hmm vi satt på rad 14Ä platserna minns jag inte, snett till vänster ovanför kamera-snubben:P (sett från banan då)

shit jag/vi satt på 15 Ä, uppe till vänster om kamera nissen, plats :va 1046 eller nått kmr inte riktigt ihåg:tummenupp
 
Tack! Jag minns inte om jag hade den framme eller i väska bara. Inga svårigheter alls ju:P var det förbud eller? För pass hade jag inte.

:yoparty Hehe,vilken outlaw du e. Du har lika gärna kunna setat av 40år på san quentin nu o fått skotta snö med högaffel. :D
 
:yoparty Hehe,vilken outlaw du e. Du har lika gärna kunna setat av 40år på san quentin nu o fått skotta snö med högaffel. :D

hahaha du anar inte!:P men som sagt så har jag inte för mig att det stod någonstans att det var förbjudet?
Vet inte hur det gäller för alla världens tillställningar, är ju så olika
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top