Bilder Donington GP 2007

Sakta flög det också, hovrade skit länge på samma ställe! Jobbar med data (Masjävlar) (www.qbrick.com). Kan du laga mat? :D

Nja mat är jag så där på. Dock är jag en jävel på att blanda "dödsgroggar". Annars kan tolka minimalt till Spanska. Om du nu vill skälla på pedo.

Typ: "Que haces quapo? Porgue no conducir mas rapido?" (Säkert kass stavning men vi ska ju inte skriva brev till han)

Nja mat är jag så där på. Dock är jag en jävel på att blanda "dödsgroggar". Annars kan tolka minimalt till Spanska. Om du nu vill skälla på pedo.

Typ: "Que haces quapo? Porgue no conducir mas rapido?" (Säkert kass stavning men vi ska ju inte skriva brev till han)

Mnäe inte skälla på Pedro. Han har nog med jobb att se upp för rovfåglar när han står på griden, så inte en stor örn sveper ner och tar honom. Shit, han är inte stor du. :)

Såg racet "on-demand" igår. Det var tydligen publikrekord med 85´000 besökare på racedagen! Ändå kändes det inte som så mycket folk för banan är sjukt stor.

Ett tips till alla som skall åka iväg till ställen man aldrig tidigare har varit på med hyrbil så är GPS tillvalet ett måste. Utan det hade vi nog fortfarande cirkulerat i området kring Stansteds flygplats. Jag skojar inte när jag säger att de första 5 kilometrarna så passerade vi lätt 15 rondeller. They really do love their "round-abouts"!

3022569 Såg racet "on-demand" igår. Det var tydligen publikrekord med 85´000 besökare på racedagen! Ändå kändes det inte som så mycket folk för banan är sjukt stor.

Ett tips till alla som skall åka iväg till ställen man aldrig tidigare har varit på med hyrbil så är GPS tillvalet ett måste. Utan det hade vi nog fortfarande cirkulerat i området kring Stansteds flygplats. Jag skojar inte när jag säger att de första 5 kilometrarna så passerade vi lätt 15 rondeller. They really do love their "round-abouts"!
ääääh. så svårt var det inte när jag körde till donington i hyrbil utan karta ;)

Skojar du? Jag hade allvarligt talat ej kommit utifrån flygplatsen än. Iofs så ligger Stansted mer avsides än Heathrow, och vi skulle till Warwick för natten.
Skickligt isf! :tummenupp

Hmmm, får en bild framför mig från filmen "finding Nemo"
Guldfisken som simmar fram och tillbaka med kommentaren
Ohh... this was a nice place, Ohh... this was a nice place,
Ohh... this was a nice place,

Likheter....hmmmmm

Hmmm, får en bild framför mig från filmen "finding Nemo"
Guldfisken som simmar fram och tillbaka med kommentaren
Ohh... this was a nice place,

Likheter....hmmmmm

Jo, man har ju inte fått bättre minne med åren! Det är en sak som är säker. :va

Man ska åka till England, finns altid blöta flickor där...

Men ack så grundfula. :)

Fint med lite "riktiga" bilder från motogp. :tummenupp

Klart du ska åka till Laguna Seca!

Kommer mera när jag får fatt på kameran som polaren hade med sig.

Laguna är inte helt slaget ur tanken än. Som Dorna basen sade:
Laguna Seca is more like a big barbeque! :yoparty

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...