BILDER: Crosstävling Uringe 4/8

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Träffade en arbetskamrat ute på banan som jag följde i A-finalen, så första serien bilder är på honom. Sen passade jag på att plåta lite andra förare också:

IMG_0494a.jpg


IMG_0501a.jpg


IMG_0530a.jpg


IMG_0535a.jpg


IMG_0548a.jpg


IMG_0556a.jpg


IMG_0598a.jpg


IMG_0620a.jpg


IMG_0645a.jpg


IMG_0707a.jpg


IMG_0728a.jpg


IMG_0747a.jpg


IMG_0766a.jpg


IMG_0769a.jpg


IMG_0755a.jpg


Resten:
IMG_0311a.jpg


IMG_0327a.jpg


IMG_0395a_001.jpg


IMG_0413a.jpg


IMG_0429a.jpg


IMG_0475a.jpg


IMG_0479a.jpg


IMG_0561a.jpg


IMG_0564a.jpg


IMG_0577a.jpg


IMG_0602a.jpg


IMG_0609a.jpg


IMG_0613a.jpg


IMG_0625a.jpg


IMG_0627a.jpg


IMG_0632a.jpg


IMG_0667a.jpg


IMG_0686a.jpg
 
Last edited:
Har en Canon 40d, bilderna på banan är tagna med ett Sigma 18-200 OS 3,5-6,3 och bilden på arbetskompisen och hans hoj i depån med ett Sigma 10-20 4-5,6. Problemet är att jag inte har något riktigt vasst teleobjektiv så bilderna kunde ha blivit lite bättre, men 18-200at funkar förvånansvärt bra.
 
Snygga bilder!..
Man ser lite av min bil precis bakom din polares =)
synd att man inte fastnade på nån åkbild.

//Jeppe [747]
 
40D, jag är kär i min, nästan så Fru Oljekyld är svartis. Ja, det är lite kvar på hemsidan innan jag kan ha premiär, men bra kommer den bli! Förhoppningsvis hinner jag plåta lite mer flickor innan :tungan
 
Grymma bilder! Jag e näste man på tur i en ps lektion!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top