Bilder: Bulten 29/11 - 2009

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Hoj
BRrrraaaaaaap
I väntan på att m1cke skall komma och knäskrapa...

DSC00154_small.JPG

Istället dyker mr snake upp och bomBar satan!
DSC00155_small.JPG

DSC00156_small.JPG

bara massa bilister på rosen :va
DSC00157_small.JPG

tänkte faktiskt ut å puttra en sväng idag å ta en kopp varm choklad på rosenhill innan snö och salt kommer men fan inte lyckats styra upp hojen än

blä

Jag var ute runt Nacka/Sickla idag och fotade djur&natur, och såg 5 hojar! En Diversion, en Enfield, en BMW och två mer okända. Kul att det finns folk som inte ger upp sista augusti :tummenupp

Inte så att man blev sugen på att brassa efter att ha kikat på bilderna. Hur mycket hjälp har man av mistlur när man ska till RH?

Uj, såg inte alls skönt ut. Men vad jag längtar till våren och till bulten... var nere och titta lite på hojen för 20 min sen:rolleyes: fan, måste köpa nya däck till sommaren, har lyckats dubba bakdäcket :huvet

Det var ungefär lika oskönt som hemorrojder. Man får tänka att alternativet hade varit att julpynta hemma eller julhandla. Då känns det som att man ändå valde det bästa alternativet.

Det var ungefär lika oskönt som hemorrojder. Man får tänka att alternativet hade varit att julpynta hemma eller julhandla. Då känns det som att man ändå valde det bästa alternativet.

haha, det ju ju precis det jag har gjort...så mysigt här hemma nu:) pepparkakor, lussebullar och en massa glögg:tomten

Tusan grabbar, det är klass på er!
Det är vid den här tiden på året som de riktiga hojåkarna sållas från posörerna!

Tusan grabbar, det är klass på er!
Det är vid den här tiden på året som de riktiga hojåkarna sållas från posörerna!
Jorrå! när skall du tjöpa min drz då?! :D måste ju få plats i garaget för någon enduro hoj så jag ha något å köra på i vinter!

Uj, såg inte alls skönt ut. Men vad jag längtar till våren och till bulten... var nere och titta lite på hojen för 20 min sen:rolleyes: fan, måste köpa nya däck till sommaren, har lyckats dubba bakdäcket :huvet
Men, har du dubbade däck är det ju bara att köra hela vintern. ;)

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back