Bilder: Bulten 090426

Absolut den coolaste hojen idag. Yamaha SRX rockar Phet! :yoparty

2jbvceh.jpg

Dagens höjdare:tuttar :yoparty

/U

Fina bilder som fan Gnutten, jag vill med bo runt Sthlm o fota på bulten etc, vore sjukt skoj... gaahh finns det ingen minibulten i Västa Götaland? ;)

Tack Gnutten och Micke(?) för en trevlig pratstund i foftokurvan i förmiddags,tyckte du sa att du inte kunde fota nåt vidare....:va
Grymma bilder ju även fast du verkar ha sorterat bort det mesta på mig...

har fått ordning på mitt skrot nu så nästa helg hoppas jag att ni är på plats...

//dennis på vita gixxern

15y7va9.jpg

2vki7px.jpg

f0wv4j.jpg

2wprm8p.jpg

Tack Gnutten och Micke(?) för en trevlig pratstund i foftokurvan i förmiddags,tyckte du sa att du inte kunde fota nåt vidare....:va
Grymma bilder ju även fast du verkar ha sorterat bort det mesta på mig...

har fått ordning på mitt skrot nu så nästa helg hoppas jag att ni är på plats...

//dennis på vita gixxern

Tackar själv, hade lite bråk med kameran just varje gång du körde förbi. Hoppas på bättring nästa gång.

Last edited:

Jag? Namnet stämmer ju och visst hade jag en ytterst trevlig pratstund i kurvan men inte kan du väl mena lilla mig? Säkert också nån fotograf i kurvan som heter Micke :)

Oavsett plockar jag nog med mig min egen D2x nästa gång så får någon av herrarna visa mig hur den fungerar :) :Bugar

Jag? Namnet stämmer ju och visst hade jag en ytterst trevlig pratstund i kurvan men inte kan du väl mena lilla mig? Säkert också nån fotograf i kurvan som heter Micke :)

Oavsett plockar jag nog med mig min egen D2x nästa gång så får någon av herrarna visa mig hur den fungerar :) :Bugar

tror inte det var du - han åkte en blå FZ1

kanske ses en annan dag :tummenupp

Ser gött ut de där...
Finns det inga liknande ställen i de södra delarna av landet typ Blekinge eller Skåne?????

Jo det finns en del goa vägar. Men "tyvärr" kommer det fler och fler hus som det flyttat in folk med småbarn i, så man får dra ner tempot på vissa sträckor, vilket suttar bajs.

Fan jag blir så jävla avundsjuk på er där uppe....Nu tycker jag vi gör så här: Alla tar varsin spade och varsitt spett och sen flyttar vi HELA bultensträckan till ett ställe i närheten av varberg... OK?... De räcker att de blir klart till nästa helg..:tummenupp :tuttar

Kom upp till Kungsbacka och kör Lygnern-runt. Eller varför inte vägarna runt Horred och Skene. Riktigt sköna vägar:tummenupp :yoparty

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT