Bilder: Bulten 090426

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Hejsan .. mina alster för dagen .. gick itne så bra men det ligger några till i galleriet .. länken kommer nedanför smakproven ;)

DSC_4723.JPG

DSC_4769.JPG

DSC_4801.JPG

DSC_4829.JPG

DSC_4847.JPG

DSC_4895.JPG

DSC_4982.JPG

DSC_5005.JPG

DSC_5085.JPG

Resten hittar du HÄR!!!

Busa bilden var riktigt snygg:)

Den sista bilden du har lagt upp på den röda busan ser hojen nästan inklippt ut på.

Arrrrgh vilka fina färger, lägger väl in en teaser här gissa på vem! :D

2j5yjbn.jpg

Innnan jag tankar upp mina på server så försöker jag lägga några här, orkar tyvärr inte skapa en till tråd om det går bra för dig Conseal?

iof8nq.jpg

Sjukt fina bilder och ni verkar ha det riktigt mysigt där i gräset och det fina vädret! :)

Man följer länken till galleriet som finns nedanför bilderna .. tror du kanske är intresserad av denna som blev bortsorterad pga oskärpan

DSC_4715.jpg

Tusen tack.... kanske ska vänta for än annan med bättre skärpan (har du flera)?.+ om en vecka kommer att göra om hojen lite. men fanns det inte flera fotografer?

Ni är riktigt duktiga på att fota,men som en kompis sa när vi satt på Rosenhill och fikade idag:-Varför slösar dom bort såna här fina dagar med att sitta i ett dike och fota folk som åker hoj och ha kul,vill dom inte åka hoj själva?
Nå?

Jag tycker det är riktigt kul att ni fotar !
Om man råkar hamna på bild så är det ett bonus :)

Mkt fina bilder , Keep up the good work !

Fan jag blir så jävla avundsjuk på er där uppe....Nu tycker jag vi gör så här: Alla tar varsin spade och varsitt spett och sen flyttar vi HELA bultensträckan till ett ställe i närheten av varberg... OK?... De räcker att de blir klart till nästa helg..:tummenupp :tuttar

Äsch då!

Det är perfekt dom är ute o fotar som man kan va lite posör åkare, medans resten av ligan som man skulle köra med ligger o sover:arsele

Ni är riktigt duktiga på att fota,men som en kompis sa när vi satt på Rosenhill och fikade idag:-Varför slösar dom bort såna här fina dagar med att sitta i ett dike och fota folk som åker hoj och ha kul,vill dom inte åka hoj själva?
Nå?

Nå?

Jo, jag förstår undran,,men jag åkte ca 20 mil idag och 20 mil igår,OCH tog lite bilder,samt gift,,:va :D

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT