Bilder: Bulten 09-09-19

Hmmm...har jag missförstått nu, det va väl DU Putte som använde tanken som rumpvärmare eller?

EDITED:Glöm...jag som va blind

Tack för kladdmuffins, satan va god den va! hade kunnat vräka i mig 20 st lätt!! Mer bullpippi åt folket!

Fina bilder som alltid :)

Var det någon som fick med mig på lins?
En röd ducce 748, svart hjälm, svart munkjacka med döskalle på.

Vad var det som hände idag, då polisen stod i fotokurvan och det var världens köbildning på tillbakavägen. Var det 2 som körde av?

Tack för kladdmuffins, satan va god den va! hade kunnat vräka i mig 20 st lätt!! Mer bullpippi åt folket!

Det va sålite så. :) Nåt ska ni ju ha i magen när ni står där och ger alla massa fina bilder till sina garage. Fan jag skulle ha lämnat ett par åt dig när vi drog för nu kommer ju jag vräka i mig allihopa som fyllesnack inatt. Gaaah!!!

Det va sålite så. :) Nåt ska ni ju ha i magen när ni står där och ger alla massa fina bilder till sina garage. Fan jag skulle ha lämnat ett par åt dig när vi drog för nu kommer ju jag vräka i mig allihopa som fyllesnack inatt. Gaaah!!!

neeeeeeeeeeeeeeej! ge mig! då får du baka nya till mig!

neeeeeeeeeeeeeeej! ge mig! då får du baka nya till mig!

Hahaha, ja till nästa sommar får jag skaffa en fet ryggsäck och va Bullmamma av Bulten till alla fotografer mot utbyte av lite sköna bilder. :tummenupp
Vi får ta en kladdkakekurs över telefonen någon dag så att du kan överraska mannen din med nåt riktigt kladdigt...chokladigt. :)

Fina bilder som alltid :)

Var det någon som fick med mig på lins?
En röd ducce 748, svart hjälm, svart munkjacka med döskalle på.

Vad var det som hände idag, då polisen stod i fotokurvan och det var världens köbildning på tillbakavägen. Var det 2 som körde av?

3 avåkningar idag som jag vet om, varav 2 i fotokurvan.
Det var vi som "samåkte" hem på Huddingevägen, så jag hade alltså slutat fotat sen ett tag då.

Tydligen så va det hela fyra avåkningar, en helikopter kom efter att vi åkt därifrån oxå. :(

3 avåkningar idag som jag vet om, varav 2 i fotokurvan.
Det var vi som "samåkte" hem på Huddingevägen, så jag hade alltså slutat fotat sen ett tag då.

det slutade på 5 olyckor, en en bit bort som klyvde en stolpe, sedan ytterligare en.

Hahaha, ja till nästa sommar får jag skaffa en fet ryggsäck och va Bullmamma av Bulten till alla fotografer mot utbyte av lite sköna bilder. :tummenupp
Vi får ta en kladdkakekurs över telefonen någon dag så att du kan överraska mannen din med nåt riktigt kladdigt...chokladigt. :)

ja för dom va dom goaste jag ätit, vattnas i munnen av tanken på dom.... muuuuuummmmmmmmmmsssssaaaa!

Låter som en trevlig dag på bulten!! bullar och några avåkningar... säkert kul för dom som klotade!!

det slutade på 5 olyckor, en en bit bort som klyvde en stolpe, sedan ytterligare en.
Hur gick det med dem?
Ambulansen kom flygandes då jag vände ifrån kön som bildats, så jag förstod att det förmodligen inte var direkt bra med den stackarn.

Jäkligt odugligt med alla vurpor, hade tänkt stanna och tjöta telegluggar med er fotogeekar...blev inte riktigt läge för det med vurpan (ambulanshelikopter å grejer) innan våran andra tur mot Tungelsta. :(

/J

någon som fick med mig? en vit/blå gixxer, mörk ställ, blå hjälm med blå visir?

eller min polare som kom med en svart buell, svart ställ och svart bandit hjälm? :)

om inte så ses vi igen imorn!

Svängde förbi bulten en snabbis bara...

_DSC6461.jpg

_DSC6359.jpg

_DSC6447.jpg

_DSC6506.jpg

_DSC6510.jpg

_DSC6525.jpg

_DSC6538.jpg

_DSC6543.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing