Bilder: Bulten 09-05-16

Hojen på bild nummer 5 i första inlägget med en svart sporthoj med dubbla framlampor och röd tejp på backspeglarna, är det möjligtvis en Yamaha FZR600/1000 från slutet av 80-talet??
Måste bara säga att jag gillar den hojen starkt och skulle vilja veta vad det är för något :tummenupp

Åkte du och hämtade kameran i alla fall? Men det gjorde du rätt i, snyggt! :tummenupp

"Kan man få ha en önskan om bilder med högre upplösning kanske?"

När du klickar dig in på min länk så står det under varje bild: "ladda ner orginalbild" . starta ej bildspelet. Om den upplösningen ej duger får du ge mig en mailadress i pm, så kommer det stoooora filer. Förklara tydligt vilken bild som önskas, såsom mc,hjälm,kläder. Puh ,det blev mycke skrivet för lite info :)

Samma gäller för mig, högre upplösning kan fås på begäran via PM - ge mig mailadress tillsammans med tydlig beskrivning på motivet.

Jag såg att det blixtrade till i en kamera, så är det någon som har en bild på en Thundercat.
Röd och vit :)

Killen som blixtrade var en ny förmåga (men erfaren fotograf) som inte kände till SH, men jag gjorde mitt bästa för att göra reklam för siten. Vi får hoppas han lägger ut bilder.

Hojen på bild nummer 5 i första inlägget med en svart sporthoj med dubbla framlampor och röd tejp på backspeglarna, är det möjligtvis en Yamaha FZR600/1000 från slutet av 80-talet??
Måste bara säga att jag gillar den hojen starkt och skulle vilja veta vad det är för något :tummenupp

Yamaha med boxer? Har det någonsin gjorts? :va Luktar BMW. Jag är också nyfiken, någon som vet?

Last edited:
Yamaha med boxer? Har det någonsin gjorts? :va Luktar BMW. Jag är också nyfiken, någon som vet?

Missade att den hade boxermotor, Yamaha är nog uteslutet i så fall, det lutar nog mer åt BMW som du säger. Måste förövrigt låta härligt med boxer plus den pipan :drool

https://sakerlagring.telia.se/user/Share.aspx?id=79b67691-8f58-41c3-afa2-290c7dee2ad9
988x85.jpg

:lol:lol:lol:lol

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...