Bilder Bulten 080928

Holtis

Ny medlem
Gick med
1 Dec 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha XT660X -08
Med all reservation för de två som klotade idag (har valt att inte exponera bilder på dem, med reservation för en av dem som jag än inte vet vem de är, men han skall ha gått omkull så pass mycket senare och mår under omständigheterna rätt bra, våra tankar går självklart till er två)
Skulle några av bilderna vara av den arten så någon inte vill att de skall vara med, så PM mig så tar jag bort dem. Annars...här är dem...Hoppas att fler fyller på. (tvungen att byta utrymme på photobucket, vart sådan trafik så de spärrar de gamla kontot snart...fan va kul, trevligt att alla kolla)
IMG_1096_aa.jpg


IMG_0825_a.jpg

IMG_0834_a.jpg

IMG_0899_a.jpg

IMG_0900_a.jpg

IMG_0920_a.jpg

IMG_0924_a.jpg

IMG_0926_a.jpg

IMG_0929_a.jpg

IMG_0935_a.jpg

IMG_0939_a.jpg

IMG_0945_a.jpg

IMG_0946_a.jpg

IMG_0947_a.jpg

IMG_0949_a.jpg

IMG_0952_a.jpg

IMG_0960_a.jpg

IMG_0964_a.jpg

IMG_0969_a.jpg

IMG_0972_a.jpg

IMG_0975_a.jpg

IMG_0977_a.jpg

IMG_0980_a.jpg

IMG_0983_a.jpg

IMG_0989_a.jpg

IMG_1007_a.jpg

IMG_1009_a.jpg

IMG_1021_a.jpg

IMG_1025_a.jpg

IMG_1027_a.jpg

IMG_1040_a.jpg

IMG_1047_a.jpg

IMG_1053_a.jpg

IMG_1056_a.jpg

IMG_1058_a.jpg

IMG_1060_a.jpg

IMG_1062_a.jpg

IMG_1063_a.jpg

IMG_1065_a.jpg

IMG_1066_a.jpg

IMG_1067_a.jpg

IMG_1068_a.jpg

IMG_1069_a.jpg

IMG_1070_a.jpg

IMG_1072_a.jpg

IMG_1073_a.jpg

IMG_1074_a.jpg

IMG_1076_a.jpg

IMG_1081_a.jpg

IMG_1084_a.jpg

IMG_1087_a.jpg

IMG_1089_a.jpg

IMG_1093_a.jpg

IMG_1095_a.jpg

IMG_1096_a.jpg

IMG_1099_a.jpg

IMG_1100_a.jpg

IMG_1105_a.jpg

IMG_1116_a.jpg

IMG_1119_a.jpg

IMG_1123_a.jpg

IMG_1127_a.jpg

IMG_1136_a.jpg

IMG_1140_a.jpg

IMG_1144_a.jpg

IMG_1150_a.jpg

IMG_1151_a.jpg

IMG_1153_a.jpg

IMG_1157_a.jpg

IMG_1158_a.jpg

IMG_1174_a.jpg

IMG_1179_a.jpg

IMG_1181_a.jpg

IMG_1183_a.jpg

IMG_1186_a.jpg

IMG_1187_a.jpg

IMG_1189_a.jpg

IMG_1196_a.jpg

IMG_1198_a.jpg

IMG_1202_a.jpg

IMG_1203_a.jpg

IMG_1204_a.jpg

IMG_1205_a.jpg

IMG_1206_a.jpg

IMG_1207_a.jpg
 
Last edited:
Mina bilder är inte i närheten av samma kvalitet som Holtis men jag skyller på ljuset :rolleyes: ISO en miljon osv osv. Som holtis sa .. vill någon inte vara med så hojta.

bul01.jpg

bul02.jpg

bul03.jpg

bul04.jpg

bul05.jpg

bul05.jpg

bul07.jpg

bul08.jpg

bul09.jpg

bul10.jpg

bul11.jpg

bul12.jpg

bul13.jpg

bul14.jpg

bul15.jpg

bul16.jpg

bul17.jpg

bul18.jpg

bul19.jpg
 
Vem är det här och vad är den baserad på?
(Gissar Yama-stånka-tracker)
IMG_1073_a.jpg
 
Vem är det här och vad är den baserad på?
(Gissar Yama-stånka-tracker)

Det är Nemoracer här från forumet. Han ringde och ville ut och åka idag. Flattracker byggd på Yamma SR500 med tank från XT500.

Jag torrsatte dock min båt idag, annars hade det nog blivit två flattrackhojar på bild ;)

/J
 
Det är Nemoracer här från forumet. Han ringde och ville ut och åka idag. Flattracker byggd på Yamma SR500 med tank från XT500.

Jag torrsatte dock min båt idag, annars hade det nog blivit två flattrackhojar på bild ;)

/J

Se på tusan, mina begränsade kunskaper i ämnet räckte.

Det är ju kul att se att flattrack-trenden sprider sig likt Café stilen.
Jag gillar ju byggtrådar på båda teman, förhoppningsvis blir dom två en egen forumdel så småningom, istället för att bunta ihop Cafe med Fighter.

Vi får hoppas att finvädret håller i sig ett tag till så att ni hinner ut och dundra ihop,
 
Mina bilder är inte i närheten av samma kvalitet som Holtis men jag skyller på ljuset :rolleyes: ISO en miljon osv osv. Som holtis sa .. vill någon inte vara med så hojta.

bul01.jpg

Hur lyckades du få med mig på bild? Jag var ju inte ens på Bulten :va :)
 
Hmmmmm...
Klänger väl upp ett par jag också då.
Som sagt Hojta

Länk här

AAAA1.jpg

AAAA2.jpg

AAAAA.jpg
 

Bifogat

  • IMG_0165.JPG
    IMG_0165.JPG
    130 KB · Visningar: 82
  • IMG_0255.JPG
    IMG_0255.JPG
    114 KB · Visningar: 73
Last edited:
Hur lyckades du få med mig på bild? Jag var ju inte ens på Bulten :va :)

Ibland är jag överallt på en gång ;) ..

(Men på senare tid lyckas jag vara på rätt plats vid fel tillfälle oftare och oftare... står ensam på åkern när det är mörkt och kallt och ingen är ute och kör :rolleyes: )
 
Last edited:
Hade jag fått den här blicken så hade jag tagit min kamera och sprungit ut i skogen, :skrämd karln ser ju helt vansinnig ut :hihi

IMG_1056_a.jpg
 
Har du sett att du har skrivit fel på datumet på första bilden?

2008 090 28, man kanske måste vara från Umeå för att se det (riktnr 090)
 
grymma bilder, alltid kul och komma med :)

Väldigt tråkigt med dom 2 som gick omkull :( Tur att dom klarade sig.
 
Vore det inte smart att skaffa ett bildgalleri där ni lägger era bilder och länkar till dem i stället ?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top