Pelle
Musteridirektör
Premiärfotade lite på bulten idag. Ganska ont om hojar, antagligen var jag ute lite för tidigt på dagen. Men några fastnade, och två stannade och tjattrade lite så jag är nöjd överlag.
Bilderna finns här
Bilderna finns här
Bifogat
Last edited:
Skulle vara kul med en poll för å se