Bilder Bulten 080811

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Det var gesternas kväll på bulten i måndags (och en viss röd hondas :rolleyes: :krama):hihi
Här kommer äääntligen (:rolleyes: ) bilderna.. :) Slit dem med hälsan, men nämn gärna "fotografen" ;)

http://picasaweb.google.com/foto.emelie/Bulten08081102

Edit: Just det, ÖS på med kommentarer vetja :tummenupp
 

Bifogat

  • IMG_3353.jpg
    IMG_3353.jpg
    190 KB · Visningar: 199
  • IMG_3351.jpg
    IMG_3351.jpg
    160.6 KB · Visningar: 271
  • IMG_3394.jpg
    IMG_3394.jpg
    169.5 KB · Visningar: 188
Last edited:
Fina bilder, första gången jag lyckades bli fotad. Tack Emelie.

Tack själv! Fick ju desto fler försök på dig :tummenupp

(Som synes är bilderna redigerade denna gång.. Några till det bättre och en del till det sämre :näsblod .. Alla original finns iaf kvar ett tag till :))
 
Testade Tv som du tipsade mej om (1/200) :tummenupp Mkt större träffsäkerhet :hihi Sen blev det så mörkt så ingenting funkade :(

He he kanske inte tipsade 1/200 direkt det är knappt jag träffar säkert med det. Man får gå upp i ISO sucessivt men prova gärna AV bländarprio när det blir lite mörkare!
 
He he kanske inte tipsade 1/200 direkt det är knappt jag träffar säkert med det. Man får gå upp i ISO sucessivt men prova gärna AV bländarprio när det blir lite mörkare!

Jo, jag vet.. Men när jag skulle ändra slutartid så ville den inte gå till mindre än 1/200 :va Vet inte om det vart nåt fel, eller om ljuset och så påverkar.. :confused: Sen kom så mycket cyklar, så jag körde bara på :hihi :tungan
Gällande AV så testade jag allt när det blev mörkt :( Bytte ISO och bländarn på lägsta, men det jag väl fick ljus på blev bara suddigt, om ens det, så det måste jag träna på :(

Snyggt bruden men var är alla bilder på mig?

Vart var du nånstans? :va :(

yes,yes,yes jag kom också med,3 gånger dessutom :) :)
jävligt bra bilder :tummenupp

Tack :) Ja, en på dig blev rätt bra iaf :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top