Bilder Bulten 04-19-09

Att stå inne bland grönsakerna på skuggpartierna är inte lätt ..tycker du lyckats bra.. kul med lite ovanligare vinklar och vrår.

Tänkt på det här en liten stund nu...

Ni som står o fottar, väldigt kul och shyst för dom som blir fottade att ha sig själv på bild!

Men skulle inte polisen kunna göra samma sak fast med lasern och knäppa MC åkare efter MC åkare, jag menar dom flesta stuntar till det lite när dom FLYGER förbi kameran... Jippie då står snuten där o väntar medans vi MC åkare tror att det är nån typ som fottar :S

:3freak
Då blir dem aV mEd korTet direckt!!!1!11!!
:krama

Dom blir av med det DIRRRR!!!

Nä men man skulle ju aldrig misstänka att snuten står och skjuter utan man antar ju direkt att det är fotografer från Sporthoj :)

Äh skitsamma VEM skulle stanna för farbror om dom visste att dom skulle bli av med kortet :P

Antar att det var er jag snackade med i den röda golfen? Tackar för uuiiliie bilderna :)

Tänkt på det här en liten stund nu...

Ni som står o fottar, väldigt kul och shyst för dom som blir fottade att ha sig själv på bild!

Men skulle inte polisen kunna göra samma sak fast med lasern och knäppa MC åkare efter MC åkare, jag menar dom flesta stuntar till det lite när dom FLYGER förbi kameran... Jippie då står snuten där o väntar medans vi MC åkare tror att det är nån typ som fottar :S
Detta kan undvikas genom att INTE ha skjutspinnarna i nedfällt läge :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...