Bilder Bivaröd 3/8

43. Nu åker vi hem!!
 

Bifogat

  • dsc00112.jpg
    dsc00112.jpg
    13 KB · Visningar: 235
fick du inte någon mer lyckad bild när vi åkte två på min hoj
 
Nej, tyvärr.. får testa igen nästa helg eller så..ska fixa stativ till kameran också.
 
Rodentboy skrev:
Tror jag såg den streetfightern på Mantorp i lördags, kan det stämma??

Japp det kan stämma ...Polaren var o köpte den i helgen där uppe!
 
GIXxXER skrev:
låter bra, kommer ni till bivaröd på lördag


Ja jag är inte säker det är dragracing i rinkaby med ju men man vet aldrig ska kolla på det framåt veckan
 
YES! Jag syns på en bild! Jag syns på en bild!! :squid
Hoppas det blir något i helgen me så kanske jag t.o.m. vågar testa något :rock
 
den rakan e himelriket!

synd bara att bilfånarna kommer hela tiden o dummar sig!


en sak om dom hade åkt lite race eller så, rakan räcker ju åt båda.. men dom ligger ju o virrar rundor överallt bara!
 
Bivaröd

Jag har åxå tänkt titta upp om det blir bra väder... tyvärr slutar jag inte jobba förren 13:00. Är väl där tidigast 14:00-14:30

Hoppas ni är kvar då...
 
Re: Bivaröd

börjar ju inte förens 14.00 där uppe :fakta så du hinner :fakta

Holgersson skrev:
Jag har åxå tänkt titta upp om det blir bra väder... tyvärr slutar jag inte jobba förren 13:00. Är väl där tidigast 14:00-14:30

Hoppas ni är kvar då...
 
HenRRik skrev:
den rakan e himelriket!

synd bara att bilfånarna kommer hela tiden o dummar sig!


en sak om dom hade åkt lite race eller så, rakan räcker ju åt båda.. men dom ligger ju o virrar rundor överallt bara!

"host" "host" är inte du oxå en sådan däringa bilfåne :D
 
yates skrev:
"host" "host" är inte du oxå en sådan däringa bilfåne :D

Bättre o va en bilfåne än bara en FÅNE som du :fakta
laugh2.gif
luxhello.gif
dance.gif
huepfenicon111.gif

anim-jjd.gif
 
Last edited:
yates skrev:
"host" "host" är inte du oxå en sådan däringa bilfåne :D



Bättre att va bilfåne än att inte ha nån bil! för man kan väl inte räkna en sån där vit tvålkopp som bil va?? :fakta :fakta :crash
 
vi får nycklarna i september sedan så låser vi för bilasen

MVH TCX
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top