menar du att alla som går på trappor i göteborg e me din lek? du behöver verkligen ingen som idiotförklarar dig iaf...
Men komigen sluta klaga och njut i stället!!!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
menar du att alla som går på trappor i göteborg e me din lek? du behöver verkligen ingen som idiotförklarar dig iaf...

Liten varning för att posta filmer här som inte bara innehåller rosa nallebjörnar..
jag kommer då aldrig posta film på sporthoj igen så mycket skit som man har fått av människor tror sig sitta på såna jävla höga hästar

Liten varning för att posta filmer här som inte bara innehåller rosa nallebjörnar..
jag kommer då aldrig posta film på sporthoj igen så mycket skit som man har fått av människor tror sig sitta på såna jävla höga hästar
Ta de lite lugnt nu...
Varför se de negativa i allt. Varför inte kunna ta lite kritik o ta lärdom av de. Ska de va så jävla farligt att nån påpekar något? Är man moralkärring så fort man öppnar käften?
Kan vi inte bara höja standarden lite o inte grina för allt...

Det går numera att vara både Slips och Biker samtidigt ... i.a.f i Zürich.
Lite skönt att se faktiskt ...

undrbar dag indeed
va ute i över 5 timmar.. måste vara nånsorts rekord på kvällskörning?
underbart idag![]()

|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |