Bilder, bilder och FILMER *Inget annat*

Avarage skrev:
Japp! När man är tllräckligt gammal i eamet läger man ner så mycket att tll och med styrändarna tar i, krasch kallas det! :banana

// Niklas

Man ska ju sluta i tid heter det.. å andra sidan så vet man kanske inte var gränsen är om man inte lagt ner hojen en gång!

:)

i_fieL_good skrev:
Vart är bilderna tagna?

Vi plåtade på två ställen, dels rakan upp vid krossen i Angered och kurvbilderna är tagna utmed aspen mellan Jonsered och Lerum.

Mookie skrev:
Vi plåtade på två ställen, dels rakan upp vid krossen i Angered och kurvbilderna är tagna utmed aspen mellan Jonsered och Lerum.

OK, tack. Har för mig att det är ganska taskig avåkningszon i slutet på den kurvan, typ låg klippa?

i_fieL_good skrev:
OK, tack. Har för mig att det är ganska taskig avåkningszon i slutet på den kurvan, typ låg klippa?

Kör du från Jonseresdhållet är det så. Åt andra hållet är det ett räcke med stenpelare......

Miss_Orchidee skrev:
pssst: Mycket fint skick....Lack och kosmetik i exemplariskt skick bortsett från en repa på vänster sida av framskärmen.....
dags o ändra annonsen ;)

Nisse977 skrev:
Man ska ju sluta i tid heter det.. å andra sidan så vet man kanske inte var gränsen är om man inte lagt ner hojen en gång!

Så sant som det är sagt :tummenupp . Av någon outgrundlig anledning måste vissa dock testa och "lägga ner" väldans många gånger fler än andra för att få sk. "erfarenhet" (något dyrköpt om du frågar mig). Nåväl, detta är dock en helt annan diskussion!

Mvh!
// Niklas

Får jag också vara med i "posörskrapar gänget nu " ? :yoparty
Inte värden bäst kvalite på bilden, men va f-n..

//Knut :banana

Bifogat

• falken.JPG
    falken.JPG
    129.8 KB · Visningar: 360
knut skrev:
Får jag också vara med i "posörskrapar gänget nu " ? :yoparty
Inte värden bäst kvalite på bilden, men va f-n..

//Knut :banana
Inte posörskrap :7peta

Posörskrap gör på allmän väg i skymd kurva med något taskig asfalt och inga avåkningszoner... :rolleyes:

;)

Hultan skrev:
Inte posörskrap :7peta

Posörskrap gör på allmän väg i skymd kurva med något taskig asfalt och inga avåkningszoner... :rolleyes:

;)

Ok då.. :( Men jag hade bra asfalt, avåkningzon, grym fart, så jag måste väl vara lite av Rossi då va ? :hihi
Men skoj har jag...........

/Knut

knut skrev:
Ok då.. :( Men jag hade bra asfalt, avåkningzon, grym fart, så jag måste väl vara lite av Rossi då va ? :hihi
Men skoj har jag...........

/Knut
Japp mer rossi över det.. :yoparty

Min Bopeeeeed...............

Allt utan nummerplåt = Moped.

:yoparty

Bifogat

• Yamaha Neos_2.JPG
    Yamaha Neos_2.JPG
    95.2 KB · Visningar: 194
Nyheter