Bilder: BikeWeek - av mikaeljohanssonfoto

  • Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Mikke kolla om du fick några bilder på mig så är du grym....eller nåt :tomten :D

Skickar med en bild från förra årets bikeweek, hade samma hoj/ställ osv ändå skillnaden i år var snorgula knäpuckar :tummenupp
 

Bifogat

  • DSCF0727_resize.JPG
    DSCF0727_resize.JPG
    67.9 KB · Visningar: 71
Slappa skrev:
Mikke kolla om du fick några bilder på mig så är du grym....eller nåt :tomten :D

Skickar med en bild från förra årets bikeweek, hade samma hoj/ställ osv ändå skillnaden i år var snorgula knäpuckar :tummenupp
Kan kolla.. känner igen det där med snorgula knäpuckar ;)

EDIT: Dock hittade jag bara en och den var kass :(
 
Last edited:
Nu äntligen har jag fått mig ett fotoalbum!

Bilderna går att ses här och fler är på väg upp!

KLICKA

Tack xfader för all hjälp!!! :buga
 
Slappa skrev:
Mikke kolla om du fick några bilder på mig så är du grym....eller nåt


Du fastnade på ett par bilder i min kamera. :tummenupp
 

Bifogat

  • 1.jpg
    1.jpg
    79.2 KB · Visningar: 49
  • 2.jpg
    2.jpg
    84.4 KB · Visningar: 52
  • 3.jpg
    3.jpg
    93.4 KB · Visningar: 65
den 4:de bilden med han i blått läderställ efter vurpan. Ja tycker personligen att det är ett jävligt snyggt kort. Fångat precis när han ser skit ledsen ut :banana :3freak
 
eisbaer skrev:
mikaeljohanssonfoto.. nått företag du startat eller?
Nä. Men jag vill hålla mig (MikkE) på en sida och kör jag foton (mikaeljohanssonfoto) är det på den andra.
Det är verkligen inte buissnes jag gör på mina bilder. De lilla jag tjänar går till typ inträden, soppa pengar.
 
Penguin skrev:
Menar du den här? :hihi

Hade ju hoppats på en mer "racemässig" bild där det iallafall ser ut som om jag har nånting under kontroll.

Tack för hjälpen på hemvägen förresten.
 
När kommer bilderna från tis/ons träningen, finns där något på en grön traktor #62 :D
 
Catman skrev:
Hade ju hoppats på en mer "racemässig" bild där det iallafall ser ut som om jag har nånting under kontroll.

Tack för hjälpen på hemvägen förresten.


Du finns på en bild till, som iaf ser lite vettigare ut. Vassego!
 

Bifogat

  • Tom.jpg
    Tom.jpg
    79.2 KB · Visningar: 36
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top