Bilder: Barkarby 17 september

Anderberg

Aldrig nöjd
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Färingsö
Hoj
KTM EXC 450 -09, KTM EXC 300 -09
Testade mina fotokunskaper idag. Gick väll så där:gnissla

finns massa fler bilder om någon vill ha:)

Dra ett pm om du söker bild på dig:tummenupp

2utm7hk.jpg

avsz0g.jpg

256zfw7.jpg

6h4744.jpg

f3rl2c.jpg

105csv8.jpg

2i0by54.jpg

29vx9nd.jpg

205e1xt.jpg

v4ur6f.jpg

ri69eh.jpg
 
Last edited:
Det gick väl bra:tummenupp
Mina kommer om ca 30 min,,trög uppladdning:tungan
 
Barkis !

Jamen du är väl föööörr go !!! Tack för dom fina bilderna på mej & grabben !!
Han blir jätte glad i morron när jag visar dom !!

Ni är fantastiska med era kameror och kunnande ! Visst var de kanon !

Tack & åter tack till er alla med lincen i hand :tummenupp :yoparty :D
Ni rockar !!!

Samuel där bak har blivit Kung i skolan med alla bilder han visar upp !!!
Ses snart hoppas vi !
 
Jamen du är väl föööörr go !!! Tack för dom fina bilderna på mej & grabben !!
Han blir jätte glad i morron när jag visar dom !!

Ni är fantastiska med era kameror och kunnande ! Visst var de kanon !

Tack & åter tack till er alla med lincen i hand :tummenupp :yoparty :D
Ni rockar !!!

Samuel där bak har blivit Kung i skolan med alla bilder han visar upp !!!
Ses snart hoppas vi !

har fler om du vill ha
pma isf
 
riktigt bra bilder!
va min första S&S men absolut inte den sista!:yoparty

//Robin
 
:)

har fler om du vill ha
pma isf

Har jag redan gjort !! Dess utom är Samuel något av ett ämne vad de gäller att ta kort på träffarna å han har SJÄLV 10 år tagit massor av bilder under dom flesta träffarna MEN jag vet inte hur vi skall ladda upp dom och att de är HAN som får stå som fotografen.....kanske vore kul å göra ett stort kolage av grabbens bilder och att han kan få visa upp dom vid något tillfälle en kväll i höst/vinter när vi alla kanske över en pilsner träffas å tittar tillbaka på alla träffar där ute ??

Frågan är ställd och vi får se var de BARKAR ??

Tack igen
Fick du mitt PM ??
PK
 
Fotade lite men det blev inte så bra!
Lägger upp några endå!
Kanske glädjer någon!:3freak

Barkrby1.jpg

Barkrby2.jpg

Barkrby3.jpg

Barkrby4.jpg

Barkrby5.jpg
 
ingen som fick bilder på en helsvart gixxer ?:rolleyes:
 
Last edited:
Kom hem ifrån utlandet för ca 4tim så man missade sista barkis, men med tanke på hur mörkt det blir snabbt så är jag inte ledsen för det.

Är också sugen på att höra om du fått din glugg lasse, för inte var det väl med sigmat du tog fotona idag?
 
Tack för en härlig kväll! synd att man hann ställa av hojjen..
Härlig avslutning!
 

Bifogat

  • thumbnailCAOR3DEF.jpg
    thumbnailCAOR3DEF.jpg
    23.2 KB · Visningar: 821
Tack ALLA ni som Fotar och Lägger upp bilder här ni ska veta att ni ÄR GULD VÄRDA .:tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top