Bilder B-race Linköping

Jag får också upp en massa halva bilder och de går inte att ladda om :(
Såg några halva bilder på mig själv och det hade varit kul att se hela bilden innan man funderar på en beställning.

Man måste ju åka alla passen för att bli med på bilderna. Inte sitta och mysa i tältet när det droppar lite... ;o)

Jag fick nog lite frler bilder på dig men de var nog lite oskarpa någonstans så jag slängde bort dem direkt. Dåligt med disk och taskig lina gör att man kanske rensar lite väl hårt.

Hojt till nästa gång du ser mig med kameran så ska jag ta lite extra mycket bilder på dig.

Riktigt schyssta bilder på Swedie och Watz. Tummen upp =)

Tyvärr så hamnar jag endast på ett fåtal. Tror jag ska anlita en fotograf att endast ta bilder på mig så kanske jag också kan få såna där coola bilder.

Själv ser jag alla bilder både via mobil, fast och modem på 3 olika datorer....

Kan ju kanske vara så att min slöa 3G koppling missat lite i uppladdningen och laddat om lite bilder som skitservern i danmark inte haft full koll på??
Man är ju för f-n tillbaka till stenåldern med den senaste och hippaste tekniken som både 3 och Telesnor påstår ska gå i 3,6Mbit. Kom i ett lyckligt läge upp i hela 994kbit (100m från antennen) men får oftast bara upp skiten i 30-40kbit.... Snart är den här regniga, jävla semestern slut och då ska det ta mig f-n surfas på arbetstid!! ;o)

Har ni problem med att se bilderna så prova gamla hederliga CTRL+F5. Laddar om allt och skiter i cachen. Brukar lösa det mesta!

//Micke

Last edited:
Man måste ju åka alla passen för att bli med på bilderna. Inte sitta och mysa i tältet när det droppar lite... ;o)

Jag fick nog lite frler bilder på dig men de var nog lite oskarpa någonstans så jag slängde bort dem direkt. Dåligt med disk och taskig lina gör att man kanske rensar lite väl hårt.

Hojt till nästa gång du ser mig med kameran så ska jag ta lite extra mycket bilder på dig.

Jag körde alla förutom racet på lördagen. Har jag för mig. Ser jag dig på någon mer tävling så ska jag säga till :)

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph