Bilder: Arai

hyll

Kör och fotar hoj!
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Såld!
Hej!

I brist på annat så fotade jag min nya hjälm idag.
Då jag skolat om från streetfighter (Kawa z1000) till motard (Husa FS570) så var man ju "tvungen" mer eller mindre att köpa en ny hjälm också.

Valet var enkelt då jag gillar Arai och de sitter alltid som "gjutet" på mitt runda (ovala) huvud. :)

Sen blev det även att par nya glasögon från Smith.

Jag har varken studioblixtar eller andra prylar så man tar det man har här hemma, men jag tycker det blev rätt ok ändå faktiskt, det duger i krig som det heter. :)

På bilderna:
Arai VX-3
Arai Viper-GT (ej sista bilden)
Smith (Intake Graphic serien)

arai1.jpg

arai2.jpg

arai3.jpg

arai4.jpg

GE MIG VÅR NU TACK! ;)

/hyll

Last edited:
Riktigt jävla snygg kruka :tummenupp
Grymma bilder också för den delen :)

Snyggt som bara den... Både hjälm å bilder!
Jag sålde min RSV mille i höstas och ska gå över till en gas gas Trial till våren. Blir banne mig en ny Arai för mig oxå :yoparty

Snyggt som bara den... Både hjälm å bilder!
Jag sålde min RSV mille i höstas och ska gå över till en gas gas Trial till våren. Blir banne mig en ny Arai för mig oxå :yoparty

Ahh låter som en bra idé... trial verkar vara sjukt skoj faktiskt! Jag funderar på att köpa en trialcykel, ja alltså en sån man trampar på. ;)

Tack förresten! :)

Last edited:
Jag orkar inte lägga pengar på ny hjälm bara för att jag byter klass... de tusenlapparna får gå till renoveringen av huset istället :) När gissar vi på att vi kan ta första åket hyll? måste pisska lite goa grusvägar och skit här ute hos mig :)

Jag orkar inte lägga pengar på ny hjälm bara för att jag byter klass... de tusenlapparna får gå till renoveringen av huset istället :) När gissar vi på att vi kan ta första åket hyll? måste pisska lite goa grusvägar och skit här ute hos mig :)

Hehe ja lägg pengarna på huset det tycker jag absolut, jag själv har inget hus att lägga pengar på så då får man unna sig medan man kan.

Ja första åket sker nog i slutet av Mars om vädret vill sig, förra året var jag ute den 25e.

Bara det blir rent på vägarna så åker nog min hoj ut... får iof gärna vara ettpar +grader så man slipper luriga isfläckar och köldskador på tassarna ;)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park