Bilder Anderstorp 30-31/7

Skäggis skrev:
I vit tröjja? Vilken är din hoj? Eller syns den på bilden?
Jepp, i vit tröja. Bågen är den blå GSXR 600 till vänster om välten, snett framför "jeepen". Inte lätt att se men den är blå/svart med neon-gul-gröna inslag. Jag körde i licensgruppen.

fluppen skrev:
Har dom plockat bort "rampen/utsiktsplatsen" över depå?? :eek: :confused:
Ja. Den enda skugga som fanns. Jag kan lova att vi hade det varmt och skönt mitt på den stora asfaltsytan i gassande solsken. :zpy Förmodligen håller de på och bygger nya boxar.

Bingo skrev:
Ja. Den enda skugga som fanns. Jag kan lova att vi hade det varmt och skönt mitt på den stora asfaltsytan i gassande solsken. :zpy Förmodligen håller de på och bygger nya boxar.

Hehe..stekt sporthojare...låter gött :tummenupp ja dom kan väl inte behålla det som det e nu ??

Blondie skrev:
ca tid 1.52 klockad från start o mål i röd grupp
Va, var du där? Det märkte jag aldrig. Jäkligt bra tid :tummenupp

Edit: är det din tid eller Marcus?

Last edited:
Bingo skrev:
Tja, lite svårt att svara på eftersom det beror på banvana osv. I licensgruppen varierade tiderna mellan ca 1.43 och 2.15. De snabbaste i röd grupp körde runt 1.55. Vilken grupp körde du i och vilka tider hade du?
Jag körde i gul grupp, hade bara min "klockande" lillebror där vid start 3 och 4, bästa tiden var 1.58.

Trevligt Skäggis, du har lyckats få med min hoj på 2 bilder, står ju visserligen snyggt uppställd bredvid dina kompisars bågar!

Skulle gissa på att de snabbaste i röd grupp låg på ca 1.47-48!

Väldigt bra tider för gatåkare! :tummenupp

PS.själv körde jag 1.44.5 i röd grupp förra året... DS. :hej

Last edited:
Det gick väldigt fort i röda gruppen i torsdags faktiskt. Blondie imponerade stort! Själv puttrade jag mest runt och var livrädd sen senaste vurpan så det var inte ens lönt att ta några tider... :(
(Dessutom får man inte det i gatgrupperna :D :notme )

Men det var varmt och kul! :tummenupp

XENOMORF skrev:
Skulle gissa på att de snabbaste i röd grupp låg på ca 1.47-48!

Väldigt bra tider för gatåkare! :tummenupp
Njae, det undrar jag allt. Snabba var de men inte så överjävligt. Vi klockade en del under torsdagen och de låg mest runt 1.55. Å andra sidan klockade vi bara under ett pass, så man skall aldrig säga aldrig.

Vad säger du Blondie, blev du frånåkt?

Marcus skrev:
Det gick väldigt fort i röda gruppen i torsdags faktiskt. Blondie imponerade stort! Själv puttrade jag mest runt och var livrädd sen senaste vurpan så det var inte ens lönt att ta några tider... :(
(Dessutom får man inte det i gatgrupperna :D :notme )

Men det var varmt och kul! :tummenupp
Du och Blondie får ta er samman och ta licens någon gång. Då kan ni äntligen börja ta tider, vilket ni ju inte kunnat göra hittills. :rolleyes: :D

Bingo skrev:
Njae, det undrar jag allt. Snabba var de men inte så överjävligt. Vi klockade en del under torsdagen och de låg mest runt 1.55. Å andra sidan klockade vi bara under ett pass, så man skall aldrig säga aldrig.

Vad säger du Blondie, blev du frånåkt?

Vet inte hur det var med Blondie men jag körde framför MangeR1000 under ett eftermiddagspass med R6:an och jag låg på rätt hårt (ungefär så fort som är lämpligt med den hojen) och jag skulle gissa på att tiderna då låg runt 1.48 åtminstone. Nu tillhörde han nog några av de absolut snabbaste i röd grupp dock.....

Nä inga tider under 1.50 i röd grupp.
Dom var snabba allihop men inte så snabba.

Jag körde själv där.
att Xeno tyckte det gick så fort måste bero på att han var rädd för den otäcka kraften från en R6 :p

FC skrev:
...att Xeno tyckte det gick så fort måste bero på att han var rädd för den otäcka kraften från en R6 :p
Ja, kanske det, men håll med om att han kör bättre än en höna :D

FC skrev:
Nä inga tider under 1.50 i röd grupp.
Dom var snabba allihop men inte så snabba.

Jag körde själv där.
att Xeno tyckte det gick så fort måste bero på att han var rädd för den otäcka kraften från en R6 :p

Ja otäck var den! :D

Men jag tror nog fortfarande ett par förare var under 1.50, för hur kunde du ta tid på det när du själv körde? Vi låg inte bakom Carlberg och körde när detta skedde...

Eller så känns det fortare på R6:an för den är så liten och man är så nära marken...... :crash

*/ ?>
Nyheter
Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger