B.A.D.D
Blå rökare
Bra bilder! Du råkar inte ha fångat en Röd/Vit/Svart Aprilia. Jag har röd/vit/blått skinställ och kör med blå/vit hjälm?
mvh
Henrik
Nej tyvärr ser inte ut som det

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra bilder! Du råkar inte ha fångat en Röd/Vit/Svart Aprilia. Jag har röd/vit/blått skinställ och kör med blå/vit hjälm?
mvh
Henrik
mvh
Henrik
Skulle vara kul om du hade bilder på mig.
En svart goxxer K7 med orginal dämpare.
Urtvättad svart hood tröja över stället.
Mvh // Teodor.
Det finns ett antal på dig av det material jag sett, några kommer upp på www.svmc.se sen finns de på skivan som fotograferna sätter ihop.
/Urban
hur kommer man i kontakt med fotograferna i fråga? missade att signa upp mig på listan, .... förstod först i efterhand att det var en lista man skulle kluttra upp sig på.
inga problem, vi skickar ut när du betalat till ett bankkonto sen. De ska bara göra skivan klar så löser det sig.
/Urban
Jag är oxå sugen på en skiva![]()
Hojtar du när den går att beställa?
Jag är oxå sugen på en skiva![]()
Hojtar du när den går att beställa?
Trevliga bilder evilmopar. Antar att du ev kör med Sigmas 70-300 APO Macro.
Vilka tider har du kört med då exif datan verkar försvinna när man bearbetar dem?
Jag körde med följande tider: f/7.1, 1/320sec, ISO 200. Det va ungefär så jag tog dom flesta bilderna iaf... Dom flesta av dom som ligger ute är helt oredigerade bara förminskade från 3888x2592... Dom som är redigerade är det bara justerat i auto i elements så jag har inte lagt ner så mycket energi i redigering då jag knappt reder ut det![]()
haha grym bild på mig när jag står och kikar i depån.. vad fick dig att ta den?
Vad använder du för kamera/objektiv?
Fina bilder med bra skärpa!![]()
Jadu... du tittade fram så där snyggt så jag tänkte va f*n kan ju testa å se om det blir braoch det blev det ju
tror jag har ett till.....
![]()
Jag kör med en Canon EOS 400D med ett sigma DG 70-300 1:4-5:6... Sen lite redigering om det behövs i PS Elements 5.0![]()
har du någon hemsida där alla bilder ligger uppe? Eller lyckades man komma med på någon?
PS!!! riktigt bra bilder.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT