Bildbevis på ännu en svensk tyskfighter

Sen finns det olika stuk på tyskrövar, alla behöver inte vara små o tjocka som den på bilden.

03.jpg

http://www.fight-machines.com/

Tror denna tråd har höjt värdet efterssom han höjt priset

Blondie skrev:
Tror denna tråd har höjt värdet efterssom han höjt priset

Näää, är det inte en 8 som är struken alltså en prisminskning från 48-45 du trodde det stod 40 eller :confused:

jag såg den där iförrgår, men vet inte riktigt vad jag ska tycka om röven :3freak
han har fått till det bra med linjer & övrigt med hojen, men jag vet ändå inte om jag gillar den :tungan

något jag däremot gillar är framlyktan, har han använt "ramen" från en UFO & satt i en annan lampa ? :tummenupp

Till alla som inte gillar tyskbaken. 1:tur att smaken e som baken!delad. 2:om alla hade samma smak skulle livet vara enormt tråkigt. 3:har ni tittat på era egna hojjar ordentligt innan ni snackar skit om andras? sluta klanka ner på olika utseenden, man gillar inte lika saker bara. prova bygg något själva så blir det säkert mycket bättre för er, ELLER NI KANSKE INTE KAN!

Har inget mot tyskrövar, men de ska vara mer slimade, inte gamla CBRer med andra ord. Annars ser det riktigt bra ut!

Om inget annat så är tyskarna åtminstone mer konsekventa i sina byggen än en del folk i vårt land som vill vara "banbrytande" genom att kopiera en lastgammal tysktrend.

Tyskarna nöjer sig inte med bara ankröv utan smäller dit groteska däck, "kom o hjälp mig o dö" - plast detaljer, framlysen som man :zpy åt mm mm, medans byggare här inte tar steget ful(l)t ut utan nöjer sig med en malplacerad duckbutt......vågar ni inte tänja på gränserna, eller räcker det mad att kunna säga " jag var först med att kopiera något skitfult..men vill inte sticka ut för mycket" ? :blah :D

Last edited:
Maax skrev:
Om inget annat så är tyskarna åtminstone mer konsekventa i sina byggen än en del folk i vårt land som vill vara "banbrytande" genom att kopiera en lastgammal tysktrend.

Tyskarna nöjer sig inte med bara ankröv utan smäller dit groteska däck, "kom o hjälp mig o dö" - plast detaljer, framlysen som man :zpy åt mm mm, medans byggare här inte tar steget ful(l)t ut utan nöjer sig med en malplacerad duckbutt......vågar ni inte tänja på gränserna, eller räcker det mad att kunna säga " jag var först med att kopiera något skitfult..men vill inte sticka ut för mycket" ? :blah :D
I början på juni kommer du nog se ett och annat bygge som tänjer gränserna på vad som presterats i Sverige tidigare.
Sen får du tom. chansen att rösta fram vilken som är coolast.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph