Bildbank för om stylade/lackerade R1:or

Så här ser la min ut i dagsläget. Kommer bli lite bättre. Någon gång snart.

Inte någon som sitter på en extra vänster styrhalva?

Bifogat

• mc (7).jpg
    mc (7).jpg
    118.3 KB · Visningar: 96
Grymt snyggt Eureka.
Av någon anledning har jag totalt glömt bort att byta mina speglar. Var köpte du dina?

De är också köpte från Hafer-Tuning i Tyskland.
Kan för övrigt rekommendera dem!

Väldigt lång leveranstid dock men speglarna har de på lager finns i fler färger samt carbon.

Gjorde om bakdelen lite!
Dioder som blinkers :yoparty

Bifogat

• diod.jpg
    diod.jpg
    87.5 KB · Visningar: 169
Solocuts?

Är det nån som på rak arm kan hänvisa mig till en sight som säljer solocuts till en R1'a -01 annat än Bikers Need. Det verkar vara väldigt svårt att finna till -01-02 av nån anledning..

//Ladde

Bifogat

• SH1.JPG
    SH1.JPG
    129.8 KB · Visningar: 102
Last edited:
Är det nån som på rak arm kan hänvisa mig till en sight som säljer solocuts till en R1'a -01 annat än Bikers Need. Det verkar vara väldigt svårt att finna till -01-02 av nån anledning..

//Ladde

-00-01 är ju samma hoj...-02 kom en nyare veriation av r1_:an

//Ladde

En Yamaha ÅF har ju solocuts. Typ Ovesmotor i olofström, MC-huset i malmö eller YamahaCenter i Helsingborg. Om man nu bor i SKåne vill säga.

Cutsen

En Yamaha ÅF har ju solocuts. Typ Ovesmotor i olofström, MC-huset i malmö eller YamahaCenter i Helsingborg. Om man nu bor i SKåne vill säga.

Jag hörde med Yamahacenter GBG men cutsen har utgått ur sortimentet.

sx-pojken, du har rätt ang årsmodellerna, jag fick ett litet hjärnsläpp bara :tungan

S-racing har bara olackade cutsar plus att dom inta har till -00 -01.

De e nog bara att finna sig i att köpa av Bikersneed. Lite svettigt med två lax för en cutsajävel bara... men vill man vara fin så får plånboken lida pin :)

*/ ?>
Back