Bildbank för om stylade/lackerade R1:or

Jag är svag för jubileumsmodellen.
 

Bifogat

  • 06SPBK-010c-023REDO.jpg
    06SPBK-010c-023REDO.jpg
    74.8 KB · Visningar: 354
R1 racer skrev:
Tänkte vi kan ju lägga upp en massa bilder på om stylade/lackerade R1:or,Era egna eller hittade på nätet.
Det kan ju ge oss alla ytterliggare lite tips o råd när man vill sätta lite egen personlig stil på sina rettor.Finns ju massor av läckra o ombyggda såna.
Här e min R1 me lite polerat alu. :)
 

Bifogat

  • Roggas.JPG
    Roggas.JPG
    119 KB · Visningar: 375
här har ni en fett r1 tar nog dom flesta hojarna :)
 

Bifogat

  • fett turbo r1.jpg
    fett turbo r1.jpg
    42.2 KB · Visningar: 433
Jonatan Frisk skrev:
Min nuvarande hoj och Andreas, DaWeasel´s, föredetta. Tyckte att den också kunde förtjäna en plats här i bildbanken. Såg tråden först idag av en slump och blev överlycklig för alla goda förslag. Håller på att fräscha upp de gamla krashkåporna där hemma och behöver lite idéer!!

Kanske dags att få lite fart på den här tråden igen???
Du vet att din hoj figurerar på bild i tråden redan va?

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1305046&postcount=185

Snake skrev:
Jag har också pysslat lite i vinter...
Ta bort skjutspinnarna. :tummenupp
 
här en r1 jag fotade i holland på assen vid superbike vm. Var fruktans värt imponerad av denna hoj. :tummenupp dom förtjänar verkligen credit där, alla hojarna var i absolut topskick! många r1:or och mv agustor fanns det med! alla med effektsystem så klart. Leovince var mycker populärt kan jag säga.






 
Goose skrev:
Ful som fan

Snacka om trådlyft

Snacka om röv smak :arsele :hihi
Smaken är som baken,håller med att den inte var värst snygg men trots allt så platsar den här.
Denna tråden är skapad för att ge inspiration,ideer till ombygge osv.

Måste varit lite pilleri o lacka/måla dom kåporna med alla zebra streck.

Den holländska var dock inte alls tokig.
 
Last edited:
min...nu med high pipe på
 

Bifogat

  • bra.mini.jpg
    bra.mini.jpg
    124.4 KB · Visningar: 238
  • nice.mini.jpg
    nice.mini.jpg
    131.1 KB · Visningar: 219
Exup skrev:
Den är fin vit,du va inte å snurrade i Hallands trakterna i sommras va?Såg/körde förbi en vit Retta med skjuts på.


nä,jag har just fått ordning på´n har inte ens kört den efter jag satt i hop den :/
 
mojjsan skrev:
nä,jag har just fått ordning på´n har inte ens kört den efter jag satt i hop den :/
Ok,jag var ute å gled lite så körde jag om en vit Retta,eftersom det troligtvis inte finns så många så tänkte jag..... :)
 
Min svarta nylackad :)
 

Bifogat

  • min svarta sidan kopiera.jpg
    min svarta sidan kopiera.jpg
    73.9 KB · Visningar: 230
  • minsvarta bak kopiera.jpg
    minsvarta bak kopiera.jpg
    56.6 KB · Visningar: 158
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top