Bild: Vinter!!!

Oj så fräsh skoter du har :tummenupp

men om typ 20 år ska jag också ha en f7a :D

Nu måste man dras med en ext 550 92.a...men det är ändå kul :)
 
Usch fy satan vad man avskyr vintern :4skrika
Kortet vad ju dock snyggt.
Länge leve den globala uppvärmningen. :Bugar
 
Skoteridioten: Gaaaah! inte göra sådär....får ju ångest :huvet , måste hem till norrland och rasta skotern inom en snar framtid :yoparty
 
blom skrev:
vilken hemsk bild :4skrika


Nu har vi 3 dec nysnö och jag ska hem å filma puderkörning!! KLARBLÅ himmel, strålande sol å som sagt en massa snö.

(iofs -25*, men vafan...) :yoparty



Hemskt va :tungan
 
skoteridioten skrev:
Nu har vi 3 dec nysnö och jag ska hem å filma puderkörning!! KLARBLÅ himmel, strålande sol å som sagt en massa snö.

(iofs -25*, men vafan...) :yoparty



Hemskt va :tungan

Kör inte sönder leden allt för mycket bara.. Föresten där jag bor är det mer snö :hihi
 
Ylle skrev:
Kör inte sönder leden allt för mycket bara.. Föresten där jag bor är det mer snö :hihi

Vart bor du då, Bergsgår´n?

Lederna är nypistade = Väldigt tråkiga. Fan inte ett gupp så långt ögat kan nå.. *suck*
 
Last edited:
Här kommer 2 bilder från dagens tur (svart skoter) samt 1 bild (röd skoter)från dagen innan ett snöfall på 2-3 dec kom...
 

Bifogat

  • Grabbed Frame 1.jpg
    Grabbed Frame 1.jpg
    111.8 KB · Visningar: 81
  • Grabbed Frame 2.jpg
    Grabbed Frame 2.jpg
    140.9 KB · Visningar: 74
  • Grabbed Frame 3.jpg
    Grabbed Frame 3.jpg
    138.3 KB · Visningar: 71
skoteridioten skrev:
Vart bor du då, Bergsgår´n?

Lederna är nypistade = Väldigt tråkiga. Fan inte ett gupp så långt ögat kan nå.. *suck*

Nej, inte Bergsgårn men så högt det går att komma i bjurs. Ja lederna är än så länge som Laguna seca.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top