Zarrell
Stunter Wannabe
Ser ju ut som en tjock utvecklingsstörd jävla unge

OnTopic:
Akta er för lergropar vid vägarbeten mitt i Kungsbacka så slipper ni incidenter som denna

Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Akta er för lergropar vid vägarbeten mitt i Kungsbacka så slipper ni incidenter som denna![]()
En bild från igår. Det blev en åktur på 10 mil med kebabpizza i Härryda
Härligt![]()
Krillans skylt lossnade en varm sommardag![]()
![]()
Det sitter ju en liten, liten bit kvar av skylten runt skruven som höll fast skyllten![]()
Faan va kungliga "stickers"
Jag har diskuterat och överlagt med mig själv lite och kommit fram till att jag gör ett seriösare försök med detta när jag bytt till svart plast. Blir även lättare att få dekalerna att passa in till den bakgrunden. Och dekalen ":stå ?Hmm Jag kan lägga in orange bakgrund på texten istället så slipper det bli fula vita rester i kanterna. Franks loggan ser lite väl uttänjd ut men annars ballOch gör om det vita i :stå rutan till oranged o byt till vit text så slipper det bli en ruta. Annars e det as coolt så länge
, det enda som saknas är en bild på ett flöte också
![]()
Jag har diskuterat och överlagt med mig själv lite och kommit fram till att jag gör ett seriösare försök med detta när jag bytt till svart plast. Blir även lättare att få dekalerna att passa in till den bakgrunden. Och dekalen ":stå ?" hade jag tänkt att sätta på svingen, som med frank's-loggan ungefär.
Så jag kommer inte att klalacka dessa dekaler, dem får sitta på så länge det går innan regnet och rusket kommer att missfärga och förstöra dem![]()
Ok![]()
Från när är den där bilden?Ser ju att det är fjäråsmacken, men vart körde ni? Lygnern,Varberg,Horred?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |