Bild: R1 Cross

Haha mm :D
Har sett liknande grusmaskiner förut, verkar helt galet att köra sånt..

Vill minnas att det var nån äldre gixxer man hadde byggt om då.
 
lär gräva ner sig en hel del med den effekten... :yoparty
(fast undrar hur det går med kylningen??)
 
Är det inte lite taskigt med luft i bakslangen på tzr'en?
 
Ja herrejävlar. Finns folk till allt och tur fan är det så vi tråkiga har något att skaka på huvudet åt :)
 
Undrar om det är originalfälgar och vilken bredd på däck de kör med? Skulle vara häftigt att prova gixxern på crossbana! :yoparty
 
Jag är jävligt sugen på att bygga något liknande... Perfekt till stubbrace och is..

Finns det vettiga crossdäck i 17"
 
Den är tuff med!

Grymt fränt bygge! Den ser ut att bestå av sving/gaffel från Thunderace eller liknande och maskin från RD350.

Innan jag glömmer det...den där R1 grushojen....inverterad Motard så det borde ju heta Super Retard då eller har jag fel?:)
Ball som fan var den i alla fall.
 
Grymt fränt bygge! Den ser ut att bestå av sving/gaffel från Thunderace eller liknande och maskin från RD350.

Innan jag glömmer det...den där R1 grushojen....inverterad Motard så det borde ju heta Super Retard då eller har jag fel?:)
Ball som fan var den i alla fall.

Skulle vart kul att se lite mer bilder eller kanske en film... men vette fan va man skall söka på?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top