*Hugo*
öka takten sista kvarten.......... :-)
halllllllåååååååååå...
jag har ett problem jag vill lägga in 2 bilder i en...hmm...det vill säga 2 hojar på samma bild...men ja får inte till det vet inte hur man gör...finns det någon vänligsjäl som kan hjälpa mig med det??
Tack på förhand ..
//Peter
jag har ett problem jag vill lägga in 2 bilder i en...hmm...det vill säga 2 hojar på samma bild...men ja får inte till det vet inte hur man gör...finns det någon vänligsjäl som kan hjälpa mig med det??
Tack på förhand ..
//Peter
