Bild på text "GSX1300R" eller typsnitt?

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Hej!
Är här någon som har en bra och högupplöst bild på texten "GSX1300R" på en Hayabusa? Det som står på bakdelen? Den måste vara hyfsat bra eftersom det ska göras dekaler (något modiferade) till min hoj och jag tycker att just det typsnittet passar väldigt bra. Kanske någon som vet vilket typsnitt det är? Har letat och letat men inte hittat något. Tacksam för svar!

Tror att du hittar en hel del om du Googlar. Har själv lite grann men det är små bilder bara. Gör ju Themes till Sony Ericsson (Då behöver det inte vara högupplösta bilder) men det hjälper ju inte dig.

JKay skrev:
Tror att du hittar en hel del om du Googlar. Har själv lite grann men det är små bilder bara. Gör ju Themes till Sony Ericsson (Då behöver det inte vara högupplösta bilder) men det hjälper ju inte dig.
Nja, jag har googlat i två dagar nu utan resultat... :argpådato De enda bra bilderna jag hittar är på det japanska tecknet på sidan, men det behöver jag ju inte...

lahi skrev:
Tackar så mycket! Där fanns inte hela texten tillsammans, men jag hittade 1300 som en eps-fil (som ska ändras till 1100) , och GSX-R som en annan eps. Bara att skarva! Hoppas bara att dekaltillverkaren har något typsnitt som är ganska nära så de kan skriva Turbo också :) Tack igen!

Vet inte om dessa kan va till nån hjälp...

haya1300.gif

Biturbo skrev:
Vet inte om dessa kan va till nån hjälp...
Tackar, men kanske lite för liten för att dekalsnubben ska få grejorna snyggt. Men jag tror att Brands of the world-sidan löste det hela! Men tack ändå :tummenupp

Lite OT kanske men är det någon som vet varför den heter GSX-1300R med R på slutet och inte GSX-R1300 som de andra R-modellerna?

Så vitt jag minns så hette den första GSX750R-85.Själv hade jag en GSX1100R-86..När och varför dom bytt vet jag dock ej..

Larzon skrev:
Lånar tråden lite och skickar nån bild :)
Hör av dig om du har några frågor.
Hade inge ström i kameran fick ta den gamla, kan ta fler/bättre bilder vid intresse.
Mvh Hitecfrollo.

Bifogat

• kuts1.JPG
    kuts1.JPG
    34.3 KB · Visningar: 57
  • kuts2.JPG
    kuts2.JPG
    45.5 KB · Visningar: 42
  • kuts3.JPG
    kuts3.JPG
    39.1 KB · Visningar: 44
  • tank.JPG