ReDan
∑√ I L
Enj? : )?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Elgasen skrev:Kolla denna länk istället:
http://www.thorsellsreklam.se/regplatar.htm
Hallden2004 skrev:Någon som har möjlighet att skicka upp en bild på en skylt som är köpt hos Pro Decal? Tänkte beställa men det kan ju va skoj och se hur den ser ut i verkligheten.
//Max
Hallden2004 skrev:Ja, dom dekal ja, i plåt kostar den 250kr men.![]()
Beställ av Art Invest istället. Dom är stansade och pressade i plåt precis som vägverkets, inget dekal hittepå.![]()
//Max
Josefsson skrev:Nån som har skylt från Art Invest och kan lägga ut en bild, hur stor den är samt vad den kostar??
Tjipp
SENSEI skrev:Ärlig Varför byta till miniskylt?
En miniskylt räknas som ingen skylt... dvs ni kan lika gänra åka runt utan regskylten...
Det är samma straff på det...
posörHallden2004 skrev:Det är snyggt, sen drar det mindre uppmärksamhet än att inte ha nån alls.

Hallden2004 skrev:Här har du den ypperliga Art Invest skylten![]()
Josefsson skrev:Helt riktigt, den från Art Invest var fan så mycket snyggare och proffsigare. Vet du på rak arm vad den kostar och hur stor den är.
Mvh Martin
SENSEI skrev:
SENSEI skrev:Ärlig Varför byta till miniskylt?
En miniskylt räknas som ingen skylt... dvs ni kan lika gänra åka runt utan regskylten...
Det är samma straff på det...
Hallden2004 skrev:Japp, jag fick den i brevlådan idag. Den jag har är 15x11cm och jag fick pröjsa 390 kr inkl. frakt. Det är ett rövarpris, men den är riktigt fin.
Han har även andra modeller och storlekar...
Machmud skrev:Vad är straffet då?
Josefsson skrev:Finns det nånstans man kan kika på modellerna eller? Ska ha den på motarden och tror att det passar bättre med en kvadratisk.
Hallden2004 skrev:Nej, han har ingen hemsida. Ring dit, man måste ändå ringa på kvällar för han har den verksamheten hemma. Bra kille å snacka med...
Art Invest i Kungälv, Morten
0303-23 06 38
0709-13 65 89
Hallden2004 skrev:Vad gör man inte för att vara värst? Har du din röda pipa för att den ger mer pulver än den i aluminium eller?
Böter.. Tror det ligger på typ 600-800 krMachmud skrev:Vad är straffet då?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |