Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja han är ju garanterat snyggare än den där bergsgeten som du har nu.Tjoffe skrev:Tycker ni det är ok om jag har en bild på Hitler som avatar?
Mattias skrev:Men det där är väl inte Hitler? Det ser ut som nån sorts tjurskalle.
Tysken skrev:Ja han är ju garanterat snyggare än den där bergsgeten som du har nu.
Tjoffe skrev:jo och hellre ne(?) tysk diktator än en SF med tyskrumpa.
mb skrev:Är det Mao du syftar på?
Hitler har ett annat symbolvärde för oss i väst, så jag vet inte ifall jag följer ditt resonemang fullt ut.Tjoffe skrev:Ja bla
mb skrev:Hitler har ett annat symbolvärde för oss i väst, så jag vet inte ifall jag följer ditt resonemang fullt ut.
mb skrev:Hitler har ett annat symbolvärde för oss i väst, så jag vet inte ifall jag följer ditt resonemang fullt ut.
I rr-kretsar tycks dock tyskröv ha ett ännu starkare symbolvärdevon reisen skrev:Japp, nåt sånt.![]()
Tjoffe skrev:Ok så som jag förstår det så är det ok att mörda folk så länge man inte har det uttalat i sin ideologi?
Eller iaf använda porträtt på dom som Avatar.![]()
Det gör min.Mattias skrev:Min avatar föreställer ingen diktator i alla fall.
Nja, det är bra att det ifrågasätts men det kommunicerar inte samma sak som en nazisymbol. Symbolvärdet beror mycket på närheten i tid och rum. Skulle man tex sätta upp en bild på Napoleon så skulle ingen reagera alls, trots att hans välde innebar stora mansförluster och lidande.Tjoffe skrev:Ok så som jag förstår det så är det ok att mörda folk så länge man inte har det uttalat i sin ideologi?
Eller iaf använda porträtt på dom som Avatar.![]()
von reisen skrev:Nej, det blir knappast bättre av att inte ha det som policy... Men bara för att någon har den dåliga smaken att skylta med Mao tex så behöver man kanske svara med ännu sämre smak. Det höjer ju inte direkt nivån.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |