Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

hehe Gjör det för alldeles ofta i rondellen(finns bara 1här) här fast med en NSRNiklasL skrev:2300729jag har skrapat i fotpinnen med min tdr![]()
Pr0bz skrev:2301434Jag skrapar med bara fotpinnen och foten :S Vinklar alltid ut foten, de suger. Vill inte ta ner knät, har ingen puckel på stället![]()

lorkan skrev:2301463Jag har ingen puck heller, och det är lika bra det, för jag kommer inte ner.![]()

Om man hänger så lutar hojen mindre i förhållande till svängradien, så att hänga ger mer marinalerstoooffe skrev:2300725Fan va du hänger.
Jag har lagt ner mer utan att knäskrapa.
Fast då skrapade jag i foten.![]()
flytta upp den så att bara tå spetsen är på fotpinnen!
Cyren skrev:2302165Om man hänger så lutar hojen mindre i förhållande till svängradien, så att hänga ger mer marinaler![]()
Foten ska du inte kunna skrapa i vid aktiv körningflytta upp den så att bara tå spetsen är på fotpinnen!
Jag försökte knäskrapa med min motard i måndags, det gick, men jag klotade en nanosekund efter = Däcken ville inte luta så mycket![]()
Jo, man lär sig mycket och bra saker när man är där!tvålen skrev:2302220Det fick man ju så hårt erfara på Rörken. Sen när man fixade till det tränade på, och nu sitter det som berg.![]()
Klota = krascha/ramla/välta mm, allt som sänker självförtroendet ungefär2hjul skrev:2302349vad är klotadehar alldrig hört det förr
![]()
Mvh Tomas

Du heter Doktor.S på Sporthoj.com och du bor i norrland.Doktor.S skrev:2303002Det står tvålen i hörnet på dina bilder.

Cyren skrev:2303122Du heter Doktor.S på Sporthoj.com och du bor i norrland.
Är det konstigt att det står tvålen på tvålens bilder?!!?!?!?!?!?![]()

Jo, men häng med måtta, annars blir det bara posörskrap.Cyren skrev:2302165Om man hänger så lutar hojen mindre i förhållande till svängradien, så att hänga ger mer marinaler![]()

|
|
Ny Suzuki-importör
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
Suzuki byter importör!
Suzuki SV-7 GX var en av Su... |
|
|
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil
Den traditionella finalbild... |