bild hjälp

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Hoj
CBR 900RR Fighter
tjenare alla!
jag undrar om någon skulle vilja vidareutveckla min paint skiss på ett klistermärke som skall på hojen min i vinter?
extremt dålig kvalité på bilden men jag har bara skissat i paint...
men något i samma stil med ett järnkors, sydstatsflaggan och texten rebel.
Fritt fram för alla so sitter i mörkret och inte har något att göra!

Bifogat

• haxxat.JPG
    haxxat.JPG
    22.6 KB · Visningar: 360
Jag kan pyssla lite med den om du vill...

PM:a icq eller msn så kan vi konferera där... :tummenupp

Är det inte fetare med Ålands flagga på hojen ist?

Bifogat

• Åland.jpg
    Åland.jpg
    3.3 KB · Visningar: 144
RoLLER skrev:

jo det har jag också tänkt på..men inte så trevligt om man säljer den vidare sedan...alla uppskattar inte den åländska flaggan.

edit: folk kan även misstolka mig som DIF:are pga färgerna och det vill jag inte!

StewOo skrev:
jo det har jag också tänkt på..men inte så trevligt om man säljer den vidare sedan...alla uppskattar inte den åländska flaggan.

edit: folk kan även misstolka mig som DIF:are pga färgerna och det vill jag inte!

Det är givetvis bättre att uppfattas som en nazi-anhängare som förespråkar slaveri.

Skicka filen till mig sen så skär jag dekalen åt dig. Special price, only for you.

McB skrev:
Det är givetvis bättre att uppfattas som en nazi-anhängare som förespråkar slaveri.

det har du rätt i...Men jag kopplar inte ett järn kors och en sydstatsflagga till dom sakerna eftersom järnkors är en väldigt vanlig detalj innom chopper världen, angående järnkorset så är jag trött på att folk påstår att man förespråkar slaveri och liknande. jag ser det som en "symbol" för raggarkulturen...

Mattias skrev:
Skicka filen till mig sen så skär jag dekalen åt dig. Special price, only for you.

det skulle vara perfekt! jag PM:ar dig senare när/om der blir aktuellt!

Last edited:
StewOo skrev:
det har du rätt i...Men jag kopplar inte ett järn kors och en sydstatsflagga till dom sakerna eftersom järnkors är en väldigt vanlig detalj innom chopper världen, angående järnkorset så är jag trött på att folk påstår att man förespråkar slaveri och liknande. jag ser det som en "symbol" för raggarkulturen...

Vad du ser i en symbol behöver nödvändigtvis inte vara samma sak som andra ser. I synnerhet inte när symbolen har ett minst sagt smutsigt förflutet.

McB skrev:
Vad du ser i en symbol behöver nödvändigtvis inte vara samma sak som andra ser. I synnerhet inte när symbolen har ett minst sagt smutsigt förflutet.

det har du rätt i. Smutsig eller inte jag gillar den och den passar till min båge. det är ju en rebel..=P

RoLLER skrev:

Haha, jag tyckte att det var en lysande ide, lite ironisk men ändå lysande.
Ända tills jag såg att han bodde på Åland, då var det ju inte så kul längre. Det skulle vara ännu roligare om han bodde i
Gävle typ.
Tycker jag.

Victor skrev:
Ända tills jag såg att han bodde på Åland, då var det ju inte så kul längre. Det skulle vara ännu roligare om han bodde i
Gävle typ.
Tycker jag.
Då kan han ju ta den Jämtländska flaggan. :yoparty

Bifogat

• jamtfla.jpg
    jamtfla.jpg
    9.4 KB · Visningar: 115
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back