Bilbrand i Huskvarna

Gick runt sophuset och kollade vad det var som brann i natt.

Bifogat

• IMAG0103.jpg
    IMAG0103.jpg
    243.4 KB · Visningar: 179
Hahahaha.. jisses... Då vet man vart man ska ställa grejer om man vill bli av mde dom elelr få dom brända.. :D

Har du gått och köpt dig en Vit Volvo kombi nu äntligen.. ;)

När jag stod och kollade om något hänt med bilen så kom två äldre pundare vinglande från trappuppgången där det brunnit. De hade pratat med poliserna tror jag. De vinglade fram till polisbilen och satte sig i den. Ett gäng med brandmän stod och såg allmänt fundersamma ut innan de gick och hämtade poliserna. De trodde att det var deras taxi, men det tyckte inte poliserna som kastade ut dom och låste bilen. Jag har aldrig sett så glada brandmän innan :D

Denna gången jagade dom in IMAG0182.jpgbuset på innergården. kl 19 i fredags.

Busen fick blåsa och förklara vart han skulle köra någonstans (det finns ingenstans att ta vägen). De lös igenom bagaget med ficklampa och granskade en spolarvätskedunk extra noga.

Sedan kom jag ut och undrade varför raven såg så svettig ut :D

Edit: Polisen verkligen på helspänn här nu! :tycker om

Yey ytterligare en 5min of fame... :tummenupp Funderar om man inte ska börja patrullera där oftare så dom har lite koll på en... :D

När jag stod och kollade om något hänt med bilen så kom två äldre pundare vinglande från trappuppgången där det brunnit. De hade pratat med poliserna tror jag. De vinglade fram till polisbilen och satte sig i den. Ett gäng med brandmän stod och såg allmänt fundersamma ut innan de gick och hämtade poliserna. De trodde att det var deras taxi, men det tyckte inte poliserna som kastade ut dom och låste bilen. Jag har aldrig sett så glada brandmän innan :D

Jag tror snarare det var vanesak. Dom har alltid fått sätta sej i polisbilen så det gick av bara farten.

De mumlade "vi tar taxin". De var för höga för att se de blinkande blå ljusen på taket..

Aha, jag har nyligen flyttat tillbaka till JKPG från VBG och varit förvånad de senaste dagarna att jäklar vad mycket polis-bilar man sett åka runt. Men inget mig emot! Tråkigt att detta och en rejäl inbrottsvåg ska vara anledningen bara :(

Känns skönare än någonsin att bo i obygden.

Ja. (snart blir det nog så igen)

Aha, jag har nyligen flyttat tillbaka till JKPG från VBG och varit förvånad de senaste dagarna att jäklar vad mycket polis-bilar man sett åka runt. Men inget mig emot! Tråkigt att detta och en rejäl inbrottsvåg ska vara anledningen bara :(

Välkommen. Köp en hoj, följ med ut på lördag och drick bira. :) jkpg tråden -->

Det springer runt någon och fotar dörrarna i huset. Polisen tillkallad..

(Mötte ordförande i föreningen på väg in. Han såg bekymrad ut)

It's the Gettho, åbäket ligger ju i kvarteret med även om dom städat upp de numera... :D

Du verkar ju se mer action än valfri Malmö-bo. Flytta till Bankeryd-Sjöåkra, där händer aldrig någonting, någonsin.:hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman