Fan vad förbannad jag blir av att höra sånt här!! jävla dårar det finns.
Har haft kortet några dagar nu och inte stött på detta men den dagen det händer tycker jag synd om föraren, verkligen synd. Försöker nån ta mitt liv, är det bäst att de lyckas annars så kan de hälsa hem.
Ska fan tillverka stjärnor av plåt eller likande och köra framför dem, kasta ut ett gäng. Får jag stopp på personen och den är i väl behåll så kliver jag av och ger han/hon vad den tål. Så enkelt är det, ni som tycker jag tar i för hårt och är en lika dan idiot får väl tycka det. Men försöker nån ta mitt liv så har jag ingen som helst sympati för, oavsett om det är en man eller kvinna.
Hoppas de försöker preja en civil mc snut eller liknande så slipper jag träffa på dem.
Synd att det inte finns nån ökönd mcgäng som fixar såna problem som man kan kontakta ifall det skulle behövas för en slant. De kriminella mc gäng som redan finns pysslar med nån annan sort kriminalite så dessa som jag önskar ska finnas ska vara kända just för denna typ av problem. Ökända ska de vara så alla känner till dem i Sverige. det skulle nog skrämma många av dessa h*rungar som beter sig på det viset i trafiken.