bilar från sf projektet

H4 skrev:
2242520 Fortfarande en bättre bil än en SAAB, Volvo, Volkswagen, Ford, Opel och en mängd andra bilar. Skulle inte kalla en M3 E46 för en turksläde, inte ens en M3 E36.

BMW är till för ungdomar som lever livet med bakhjulsdrift, 50/50 viktfördelning och raka sexor :Bugar

Jag ska ha en M5 E60 när jag blir stor, eller åtminstone en M3 E46 :tummenupp
BMW rasar bara, plus att dom är dyra att äga :mattias Volvo for life :tuttar
 
Svenssson skrev:
2242713 BMW rasar bara, plus att dom är dyra att äga :mattias Volvo for life :tuttar

BMW rasar? Är det något som rasar hos BMW så är det verkligen inte motorn:

Aldrig tidigare i "Engine of the Year Award" historia har en motor röstats fram till titeln två år i rad. Högprestanda V10-motorn i BMW M5 och M6 har nu lyckats göra detta då den röstades fram som vinnare i Stuttgart av 60 internationella motorjournalister. Den utnämndes även till "Best Performance Engine 2006" i klassen med motorer över 4-liter.

Ingenjörerna på BMW M fick inte bara beröm för 5-liters högvarvande motorn på 507 hk. Den raka sexan på 3,2-liter från BMW M3 med 343 hk som nu även sitter i BMW Z4 M Roadster och Z4 M Coupé var även den framgångsrik och vann i klassen med motorer med volym mellan 3,0 till 4,0 liter. Den vann sin klass för sjätte gången i rad, vilket ingen motor tidigare lyckats med.

Listan med framgångar slutar inte där. Även 3,0-liters dubbelturbodieseln på 272 hk som sitter i BMW 535d tog hem första priset i klassen med motorvolymer på 2,5 till 3,0 liter. Motorn är den enda vinnande dieseln i tävlingen. Andrapriset i klassen gick till den nya sexcylindriga bensinmotorn på 3,0-liter som ger antingen 258 eller 265 hk beroende på modell.

Samma visa förra året, BMW fick mest bemärkelser. Så har det varit ett tag :7peta

Av egen erfarenhet så har BMW ungefär samma priser på reservdelar som Volvo, i vissa fall även mindre.
 
H4 skrev:
2243239 BMW rasar? Är det något som rasar hos BMW så är det verkligen inte motorn:

Aldrig tidigare i "Engine of the Year Award" historia har en motor röstats fram till titeln två år i rad. Högprestanda V10-motorn i BMW M5 och M6 har nu lyckats göra detta då den röstades fram som vinnare i Stuttgart av 60 internationella motorjournalister. Den utnämndes även till "Best Performance Engine 2006" i klassen med motorer över 4-liter.

Ingenjörerna på BMW M fick inte bara beröm för 5-liters högvarvande motorn på 507 hk. Den raka sexan på 3,2-liter från BMW M3 med 343 hk som nu även sitter i BMW Z4 M Roadster och Z4 M Coupé var även den framgångsrik och vann i klassen med motorer med volym mellan 3,0 till 4,0 liter. Den vann sin klass för sjätte gången i rad, vilket ingen motor tidigare lyckats med.

Listan med framgångar slutar inte där. Även 3,0-liters dubbelturbodieseln på 272 hk som sitter i BMW 535d tog hem första priset i klassen med motorvolymer på 2,5 till 3,0 liter. Motorn är den enda vinnande dieseln i tävlingen. Andrapriset i klassen gick till den nya sexcylindriga bensinmotorn på 3,0-liter som ger antingen 258 eller 265 hk beroende på modell.

Samma visa förra året, BMW fick mest bemärkelser. Så har det varit ett tag :7peta

Av egen erfarenhet så har BMW ungefär samma priser på reservdelar som Volvo, i vissa fall även mindre.
Volvo är skit och kommer alltid att vara skit.

BMW är bra bilar och det stavas som det låter.
 
H4 skrev:
2243239 BMW rasar? Är det något som rasar hos BMW så är det verkligen inte motorn:

Aldrig tidigare i "Engine of the Year Award" historia har en motor röstats fram till titeln två år i rad. Högprestanda V10-motorn i BMW M5 och M6 har nu lyckats göra detta då den röstades fram som vinnare i Stuttgart av 60 internationella motorjournalister. Den utnämndes även till "Best Performance Engine 2006" i klassen med motorer över 4-liter.

Ingenjörerna på BMW M fick inte bara beröm för 5-liters högvarvande motorn på 507 hk. Den raka sexan på 3,2-liter från BMW M3 med 343 hk som nu även sitter i BMW Z4 M Roadster och Z4 M Coupé var även den framgångsrik och vann i klassen med motorer med volym mellan 3,0 till 4,0 liter. Den vann sin klass för sjätte gången i rad, vilket ingen motor tidigare lyckats med.

Listan med framgångar slutar inte där. Även 3,0-liters dubbelturbodieseln på 272 hk som sitter i BMW 535d tog hem första priset i klassen med motorvolymer på 2,5 till 3,0 liter. Motorn är den enda vinnande dieseln i tävlingen. Andrapriset i klassen gick till den nya sexcylindriga bensinmotorn på 3,0-liter som ger antingen 258 eller 265 hk beroende på modell.

Samma visa förra året, BMW fick mest bemärkelser. Så har det varit ett tag :7peta

Av egen erfarenhet så har BMW ungefär samma priser på reservdelar som Volvo, i vissa fall även mindre.

ähh, du vet bergis bättre, älskar sången ur bmw 6an och v10 i m5an är inte illa den heller men tacka vet jag BMW b10 alpina biturbo lite vässad med mer exakt 517hk...

vid 315 orkade inte R1an vi racade med haka på längre :)

Edit: läser som en kratta, 6ggr var det
 
Last edited:
H4 skrev:
2243239 BMW rasar? Är det något som rasar hos BMW så är det verkligen inte motorn:

Aldrig tidigare i "Engine of the Year Award" historia har en motor röstats fram till titeln två år i rad. Högprestanda V10-motorn i BMW M5 och M6 har nu lyckats göra detta då den röstades fram som vinnare i Stuttgart av 60 internationella motorjournalister. Den utnämndes även till "Best Performance Engine 2006" i klassen med motorer över 4-liter.

Ingenjörerna på BMW M fick inte bara beröm för 5-liters högvarvande motorn på 507 hk. Den raka sexan på 3,2-liter från BMW M3 med 343 hk som nu även sitter i BMW Z4 M Roadster och Z4 M Coupé var även den framgångsrik och vann i klassen med motorer med volym mellan 3,0 till 4,0 liter. Den vann sin klass för sjätte gången i rad, vilket ingen motor tidigare lyckats med.

Listan med framgångar slutar inte där. Även 3,0-liters dubbelturbodieseln på 272 hk som sitter i BMW 535d tog hem första priset i klassen med motorvolymer på 2,5 till 3,0 liter. Motorn är den enda vinnande dieseln i tävlingen. Andrapriset i klassen gick till den nya sexcylindriga bensinmotorn på 3,0-liter som ger antingen 258 eller 265 hk beroende på modell.

Samma visa förra året, BMW fick mest bemärkelser. Så har det varit ett tag :7peta

Av egen erfarenhet så har BMW ungefär samma priser på reservdelar som Volvo, i vissa fall även mindre.
ctrl+c - ctrl+v?
 
Lundgren skrev:
2243258 Volvo är skit och kommer alltid att vara skit.

BMW är bra bilar och det stavas som det låter.

Det där om BMW Njae, Brukar inte uttala W utan mer som ett enkel V :tungan :D BMV ;)
 
N_Rodstrom skrev:
2243801 Om du gillar att köra traktor, så visst! Kört en 245a en gång, min avstrypta Derbi senda e fan roligare att köra :huvet
Vår åkgräsklippare är roligare att köra :fakta
 
Lundgren skrev:
2243258 Volvo är skit och kommer alltid att vara skit.

BMW är bra bilar och det stavas som det låter.


Beämwe :va

N_Rodstrom skrev:
2243801 Om du gillar att köra traktor, så visst! Kört en 245a en gång, min avstrypta Derbi senda e fan roligare att köra :huvet


Kolla på den där rolleyes-smileyn. ( :rolleyes: )


Vad säger den dig?
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top