Bilar är hårda

Status
Ej öppen för fler svar.

Deefred

Garage på Grosse Freiheit.....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
FZ750-85, Aprilia Mille R -02, Aprilia Futura -01
Ingen rolig film att titta på, men visar hur bissart allt blir när det smäller.

Nu vet jag inte om de hade kört i grupp men jag kan tänka mig det.
De som inte vill titta bör skita i detta och alla ni andra får kanske en tankeställare innan man ger järnet på allmän landsväg.

Har den här filmen varit uppe förut så ber jag om ursäkt för detta.

http://petrongelli.com/motorbikin/badr1accident.wmv

Ouch

Ush sicken äcklig film....
Mår riktigt illa nu....
Man får sig verkligen en riktigt tankeställare.

Riktigt läskig...

Precis! Hur fan kan man var så kall så att man filmar rakt in i ansiktet på någon som troligen precis har kört ihjäl sig??? Den R1an var inte fin... Fy fan vilken äcklig film!!! :(

Mr R skrev:
Vart fan var ambulansen? Ingen på 7 min.

Tänkte också på de....fan har dom inga mobiler där?! Vilken jävla smäll...känns skumt att han ligger såpass nära bilen när han kommit i så hög fart. :(

Mr R skrev:
Vart fan var ambulansen? Ingen på 7 min.

i somras när jag klotade tog det över 20 minuter innan ambulansen kom, sedan tog det säkert ytterligare 20 min innan dom lastat in mig + 10 min till sjukhuset..

o detta var inte helt på vischan.. tur att man inte hade värre skador än det visade sig..

Usch va otäckt...

Men alltså låter dom bara killen ligga där? Kanske skulle vart bra att hålla koll på puls och liknande, kanske redan va död men då bör man se om man kan liva upp han. Och han med filmkameran verkade tyckas filma djurlivet i jungeln eller nåt, helt oberörd.

wonderwizard skrev:
i somras när jag klotade tog det över 20 minuter innan ambulansen kom, sedan tog det säkert ytterligare 20 min innan dom lastat in mig + 10 min till sjukhuset..

o detta var inte helt på vischan.. tur att man inte hade värre skador än det visade sig..

Vad snackar du om? Det var helt åt helvete ute på landet.
Var ligger närmaste utryckningsplejs i klippantrakterna?

Knappt nån som kunde förklara vad stället hette ju....
skitsamma - tur att du klarade dig. Hoppas du går till naprapat o sånt skit fortfarande.

Usch... :död man får verkligen en tankeställare.....

Men vet ni vad det värsta är.... jag tror inte han körde speciellt fort...omkring 150km/h skulle jag gissa.

Mavve skrev:
Vad snackar du om? Det var helt åt helvete ute på landet.
Var ligger närmaste utryckningsplejs i klippantrakterna?

Knappt nån som kunde förklara vad stället hette ju....
skitsamma - tur att du klarade dig. Hoppas du går till naprapat o sånt skit fortfarande.

visserligen, men sverige är iaf ganska civilicerat & har hyfsat bra infrastruktur.
så JAG tyckte det tog lång tid. men som du säger, det kanske inte var så lätt att förklara platsen över telefon i stundens hetta.

& ja, jag går fortfarande hos sjukgymnast & ska in o göra ny röntgen 8 Februari.. är inte helt återställd ännu, o FET har jag blivit dessa månader jag gått hemma.. kommer fan inte i alla brallor längre :huvet

Är det bara jag som inte kan få fram filmen? Kommer bara fram en massa konstig text sen hänger pogrammet sig..

wonderwizard skrev:
synd att man inte förstod vad som sades, hade gärna vetat mer & hur det slutade för dom inblandade.

Har inte kollat så långt, vet inte om jag har lust...

Det dem frågar varandra är om killen fortfarande andas, detta ett antal gånger tills den andre svarar att det gör han inte längre.

Innan detta så påpekade en av dem att hans hjärta slår jättefort.

Han i rött skinnställ säger förtvivlat att dem borde ta av honom hjälmen, göra någonting. Den andre säger att det riskerar ryggraden.

Killen med kameran säger senare efter ett par minuter till andra vid krashade bilen att "pojken har dött".

Hoj: R1 2004 med allting på
Land: Rumänien

/a

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey