Video Bil vs MC (Åter igen. (Lite annorlunda förhållanden dock)

Och dom där två Motor journalisterna är störtsköna.. kollat på många av deras upptåg och dom är lätt galna... :D
Lite speciell effekt när dom filmade hjulet på crossen ser ut som ekrarna är helt fucked up.. :tummenupp

Enda jobbiga är att man sällan första allt dom tjötar o i filmerna... Men de är roligt att se dom ändå... :lol

Ingen som reagerat över att han åker med knäskrap på MC'n? Jag vet inte vad ni andra har för erfarenheter, och jag har aldrig provat med såna där seriösa däck, men nedläggsvinkeln som krävs för att skrapa knän har jag aldrig kommit i närheten av på is utan att dessutom få åka kana. Grymt imponerande! :)

ehhh, släng in en bmw 330 åååå R1:an hade inte haft en chans efter 200km/h :tungan:tungan:3freak:rofl:rofl

Ingen som reagerat över att han åker med knäskrap på MC'n? Jag vet inte vad ni andra har för erfarenheter, och jag har aldrig provat med såna där seriösa däck, men nedläggsvinkeln som krävs för att skrapa knän har jag aldrig kommit i närheten av på is utan att dessutom få åka kana. Grymt imponerande! :)

Med rätt fuldubbade däck eller finndubb och skaplig is är fästet förbluffande. Styrskrap är inte alls omöjligt. :)

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back