Maxout
Mr
Så här i mörkret måste humöret livas upp lite! Vilka bilsimulatorer rekomenderar ni? Inte nått jäkla skit som NFS MostWanted =) bra namn dock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
d.shar det =)heimdal skrev:gran turismo 4.. å har du inte ett PS2.. så skaffa de å GT4
Live For Speed. Har S2 Alpha. Hur kör jag Formel bilarna på multiplayer?RWD skrev:Live for speed är grymt kul!
Jag har varit måttligt intresserad av bilspel tidigare men nu är jag fast och kör lätt ca. en timme om dagen.
Jag kör mest på demoservern, rallycrossbana REV trots att jag köpt fullversionen.
Mitt varvrekord på Rallycross REV är 1:12:40........någon som ligger däromkring?
Imorrn blir det inköp av Logitech Momo-ratt eftersom jag fått lämna tillbaka den lånade Microsoftratten (som började bli lite glapp)
MostWanted skrev:har det =)
Live For Speed. Har S2 Alpha. Hur kör jag Formel bilarna på multiplayer?
RWD skrev:Imorrn blir det inköp av Logitech Momo-ratt eftersom jag fått lämna tillbaka den lånade Microsoftratten (som började bli lite glapp)
har funderat att bygga nått liknande. mest för att jag vill ha en koppling som är linjär med potentiometer precis som gas å broms.Ten-0 skrev:När du får upp serverutan så kolla längst upp så ser du villka modeller som man får köra på respektive server, det är markerat med pluttar. F08 heter F1:an har jag för mig.
Ta en titt på http://www.rfactor.net/. Lite dyrt och köpa, men är riktigt roligt.
GT-Legends finns ju med, fast det kanske inte är släppt ännu?
Sist men inte minst, ska man lira simulatorer så måste man ha en sån här hemma.
vad kostar shiftern? å hur installerar måste man modda sin egen ratt.Ten-0 skrev:Jag ska beställa allt färdigt från www.frex.com/gp dyra leksaker, men vad gör man inte för att få lite riktig känsla?![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |