Bil/Mc träff i Norrköping

mr_jonsson

Medlem
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
ZX10-R (Projekt RR, race replika)
Hej gott folk!

24363flyer-mom4-small.jpg

Jag ser inte detta som en träff för enbart bilar utan skulle gärna se lite hojåkare glida in på dessa träffar med!

Välkomna!

lätt att jag kommer , nån mer me hoj som har lust att hänga på ? vill inte åka själv iallafall ! kan inte halla hojar träffas nånstans och åka upp till kolmården ?

Jag kommer som vanligt med Gixxern om det är varmt, annars blir det bilen.

Det beror på vädret om det blir bil eller mc! Jag vill inte frysa röven av mej, så är det kallt så är det värt att ta bilen. Jag kommer nog att ha plats i min bil.

Det beror på vädret om det blir bil eller mc! Jag vill inte frysa röven av mej, så är det kallt så är det värt att ta bilen. Jag kommer nog att ha plats i min bil.

man vil ju festa till lite på lördakvällen ;)! Men man skulle inte kunna få en plats i din bil till cruisingen då ? (:tungan

Jag kom just hem efter en tur och kan bara konstatera att det blir bil på lördags kvällen. Kommer att byta till bilen efter att jag har varit i kolmården. PMá ditt tel nr så ringer jag .

Det blir bilen för jag har förkylning på G. Ska åka å tvätta snart.

Jag var lite fjollig och tog bilen! Det hjälpte inte för nu är jag förkyld som en tok. Jag såg 2 gixxrar och 1 vtr. Bara att hoppas att det blir bra väder och varmt någon lördag så man kan hänga med på tur.

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon