2 glada bröder(tror jag) som säljer hojar de är trevliga att ha att göra med när man är där(har aldrig handlat där), skäms nästan på deras bekostnad vilket risigt skick de är i, de är så allmänt "nötta" och trötta, färgsläpp, skav, smårepor, en tvätt, allmän upputsning o vaxning skulle kunna göra underverk på många av de sunkiga "liken" som oftast ser mycket bättre ut på bild än i verkligheten tyvärr..Tror du hittar finare o fräschare privat, alla kategorier, men man kan kanske pruta hejvilt?
Är det någon hoj du verkligen är intresserad av där så kan man ju alltid åka dit o titta åt dig, men jag själv skulle nog inte vilja handla deras hojar..ibland får de in något finare guldkorn, men de är få..
Diskutera gärna deras 3 månadersgaranti de lämnar, detta är oseriöst då det inte finns något sådant enligt konsumentköplagen, INGEN seriös firma använder sig av 3 månaders garanti, det är minst 6 månader som som gäller inget annat! Bara en sådan "luddig" sak gör nog att man inte skall handla garantihoj av dem, eller åtminstone upplysa dem vad som gäller, eller fråga om deras "hojaffärer" står utanför konsumentköplagens regelverk? Gör den inte det, så kan man ju skarpt ifrågasätta hur de gör vid ett garantiåtagande oxå...
En annan sak som gäller många, dock inte alla, mc affärer som poppar upp är hur dåligt insatta de är i modeller av märken, årsuppdateringar mm mm, effekt, hur vissa årsmodeller såg ut etc etc, ja menar är de inte intresserade av att sälja och kunna sitt jobb

Jag som lekman men väldigt intresserad av ämnet kan mer än många därute som säljer hoj...
Var där för ett par veckor sedan, vilken hoj var det? Det kan ju ha varit en "nyinbytt" där då de verkar ha lite omsättning, tror de får in mycket byten, men kan ha varit en jag sett närmare med.