Bil kör mot rött och smäller med en hoj.

fyfan altså.. men det ser ut som han rör på sig lite?
han viftar med armarna ser det ut som.

fyfan. Just därför som man inte blint ska lita på trafikljusen, även kolla så man verkligen kommer säkert över :-/

Fejk tror jag. Om man ser före krashen så verkar han inte ens reagera på att bilen kommer inte en tillstymmelse till broms. Sen att dockan/människan fladdrar så där tror jag knappast på.

Fejk tror jag. Om man ser före krashen så verkar han inte ens reagera på att bilen kommer inte en tillstymmelse till broms. Sen att dockan/människan fladdrar så där tror jag knappast på.

:rolleyes: :rofl

När jag vart påkörd hörde jag bara tutan någon millisekund innan det small. :huvet

kollar man på överkroppen och axlarna på kroppen så är det ruskigt likt en en docka... men det är skitsamma kontentan är densamma!! lita inte på andra!

måste vara en hitech docka med tanke på att den börjar röra på sig efter en stund :tummenupp

Hade det varit en människa hade han ju hoppat upp och gjort några volter, sedan flygit upp mot trafikljusen och greppat tag runt stolpen för att snurra några varv och sedan tagit fram en pistol i luften och skjutit bilisten i ren frustration.
Sedan hade han landat på motorhuven och sagt något klychigt.

En avsvimmad människa kan ju aldrig flyga omkring som en liten vante.
Helt gaulet, knasigt.

Hade det varit en människa hade han ju hoppat upp och gjort några volter, sedan flygit upp mot trafikljusen och greppat tag runt stolpen för att snurra några varv och sedan tagit fram en pistol i luften och skjutit bilisten i ren frustration.
Sedan hade han landat på motorhuven och sagt något klychigt.

En avsvimmad människa kan ju aldrig flyga omkring som en liten vante.
Helt gaulet, knasigt.

Hahahahaha :rofl

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP