Bil för 20.000-30.000:-

neeeeeeej.!

ingen s2/s4/s6...!
dom är tunga och dricker en del soppa och många är sönderskruvade.
men mest för att jag har dammsugit alla annonssiter den senaste veckan efter en vettig för runt 30k :D
sitter i precis samma sits som dej. har funderat på gammelsupror, gamla mercor dvs 420/500/560, 200 sx, gt4, bmw 540/740, finns ju även s4/s6 med v8.

anledningen till att jag behöver bil vara att den gamla trotjänaren audi 90 20v quattro gav upp efter 2 års straffknullande.
kolla efter en schysst sådan. 4 hjulsdrift, 5cylindrar, 170 hk med gott drag efter 4000 rpm och i det närmsta outslitlig drivlina.

Du skrev även att du har kollat på 200sx så då får du släppa det också annars är du inkontinent. :)

Blev ju så illa tvungen när sambon säger att det inte blir någon bil med flipplysen :huvet
Hon sitter och kollar på audi A3'or... 1.8t... Vad ska jag med en sådan till på isen i vinter!? :huvet
Jag får väl köra den S4'an vi redan har på isen då :(

En importerad Subaru Legacy med 2,5 liters turbosnurran.

Hittar ingen i den prisklassen, sedan är ju legacy förbannat ful också :tungan
Eh, vi får väl se vad sambon hittar på för tok. Köper hon något tråk med framhjulsdrift istället för rwd eller4wd så får hon fasiken köra den själv, jag vill ha busbil :)

Hittar ingen i den prisklassen, sedan är ju legacy förbannat ful också :tungan
Eh, vi får väl se vad sambon hittar på för tok. Köper hon något tråk med framhjulsdrift istället för rwd eller4wd så får hon fasiken köra den själv, jag vill ha busbil :)

Aha, det är hon som har stålarna. Ledsen då blir det säkert någon renault clio eller pegeout 206, minsta motorn. Lider med dig. :(

Aha, det är hon som har stålarna. Ledsen då blir det säkert någon renault clio eller pegeout 206, minsta motorn. Lider med dig. :(

Mja, jag valde M5'an som vi nu sålt, hon valde S4'an som vi har kvar, hennes tur att bestämma.
Jag är ganska säker på att det inte blir en clio eller pegga :tungan
Lutar mycket åt en 4wd audi eller en BMW 528 E39.

Nu har jag en fet jävla Toyota Aygo, och bla bla bla
:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl:rofl En FET Aygo... :rofl:rofl:rofl

Sambon säger: Inte nån bil med fula jävla flipp-lysen!
Ge'na en bitchslap från mig! :mad:
Fick hon se min bling-Supra (4Sale, 30 lapp, inkl sommarslangar och dubbat, prutbart vid väl grundade argument) skulle hon falla direkt!!! (För bilen alltså, påstår inte att varken hon eller jag har lesbiska begär.)

Aha, det är hon som har stålarna.
Tufft skit, grabben! Lär dig tjäna egna stålars!
Fast om hon nu valde bilen ni har kvar är det ju faktiskt DIN tur att välja. Kanske bara ska lära dig argumentera. :D

But, then again, she has the pussy so she makes the rules. :tuttar

Vi hade en såndär hyr-Aygo för två år sedan, tyckte faktiskt den var skitkul att köra! trevlig liten rackare. :tummenupp

Disagree! Jag hade en Nissan Primera Sport-00 fram till ganska nyligen. Den sprutade isär med häpnadsväckande regelbundenhet. Var det inte avgassystem så var det kärvande bromsok, ABS-givare och slutligen tog kamkedjan farväl under en fullgasacceleration. Fyfan, vilket skräp! :mad:

Nu har jag en fet jävla Toyota Aygo, och den kommer att gå för evigt ty det hjälper inte att ha bråttom i den. Den gör saker i sin takt oavsett vad man ber om med högerfoten.

Jag är nöjd med min BMW 520 E34 iaf. 16000 spänn köpte jag den för och den har inte kostat många kronor att underhålla. Nu är den utlånad till An3Azz så det dröjer nog inte länge innan det går åt helv... ;)

Men: Om jag skulle byta bil nu så skulle det bli en BMW touringmodell så att man får plats med lite mer bagage.

http://www.blocket.se/jamtland/BMW_528_IA_Touring_19934774.htm?ca=3&w=1
http://www.blocket.se/jamtland/Bmw_523_touring_28951661.htm?ca=3&w=1

Och det roligaste av allt är att man åker bättre i din 520 från -95 än i min Volvo från -07

Mja, jag valde M5'an som vi nu sålt, hon valde S4'an som vi har kvar, hennes tur att bestämma.
Jag är ganska säker på att det inte blir en clio eller pegga :tungan
Lutar mycket åt en 4wd audi eller en BMW 528 E39.

men då har ni ju kvar "hennes" bil så då borde det var din tur att välja ju :tummenupp ni kan ju inte äga två bilar som HON har valt :brinnerup

(obs skriver inte på det sättet för att hon är kvinna utan för att hon är motståndaren)

Hehe, bra argument där, det ska jag ta med henne :P
Så länge det blir en ROLIG bil hon väljer kan hon få välja, men annars jävlar :P

Först åker du och köper dig en SUBARU! Japansk kvalitet (man behöver ej ha tajt skinn klädsel när man kör/sitter i) och på vägen hem åker du förbi Biltema och köper underredsbehandling och rostskydd. :yoparty

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park