Bikiniburka

Du tror inte att en ganska stor del av vår kultur grundar sig i kristna värderingar? Jag skulle nog vilja påstå att badbyxor och framför allt baddräkt och bikini är ett resultat av kristendomen.

Hur som helst tycker jag inte det spelar nån roll och jag fattar inte hur man orkar gå omkring och störa sig på sånt där.

Det kommer du förstå när din regering förklarar för dig att du måste skaffa långt skägg och "klänning" samt att din fru numer inte skall visa sin hy offentligt.:D Baddräkt och badbyxor är knappast ett resultat av kristendomen men jag kan ju ha fel.:)

Det kommer du förstå när din regering förklarar för dig att du måste skaffa långt skägg och "klänning" samt att din fru numer inte skall visa sin hy offentligt.:D

Jorusåatte! Och elvis lever men han är kidnappad av utomjordingar!
Tinfoilhat.jpg

Det kommer du förstå när din regering förklarar för dig att du måste skaffa långt skägg och "klänning" samt att din fru numer inte skall visa sin hy offentligt.:D

Att omvandlas till muslimer är inte samma sak som att acceptera att dom finns.

Det är precis det den är, tillverkad i "baddräktsmaterial" alltså...

Själv förstår jag inte varför folk blir så kränkta av att en tjej väljer att klä på sig lite mer i simhallen... Hellre en fin brud i "burkini" än en späcksäck i adidasshorts och tshirt...
burkini230607mos-468x810.jpg

Jaha. Det är fan inte ofta jag ser burkabrudar med den kroppen. Snarare späcksäckar i burka. Det sämsta av två världar alltså!

Jag var på gymet idag, satt på en cykel och värmde upp och noterade en kvinna på löpbandet framför mig. Jag har sett många tok på gymet, folk som tränat i jeans osv men idag var det något extra en kvinna i sån där sjal och hela kitet på löpbandet. Första tanken som slog mig "har hon precis som jag har tränings t-shirtar som jag endast använder på gymet fast sk träningsslöjor, finslöjor, arbetsslöjor eller kör hon på samma slöja jämt kanske utan att tvätta den efter gymbesöket ?

Jaha. Det är fan inte ofta jag ser burkabrudar med den kroppen. Snarare späcksäckar i burka. Det sämsta av två världar alltså!

Ord..
Men den jag såg idag arbetade ju iaf på det.

Last edited:
Den som är utan skuld... kasta första stenen:D
[YOUTUBE-ID]ZNeq2Utm0nU[/YOUTUBE-ID]

Jag var på gymet idag, satt på en cykel och värmde upp och noterade en kvinna på löpbandet framför mig. Jag har sett många tok på gymet, folk som tränat i jeans osv men idag var det något extra en kvinna i sån där sjal och hela kitet på löpbandet.

[YOUTUBE-ID]yVPUrQQuebs[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
På tal om detdär med material i badkläder så kastar jag in en fråga här också.
Någon som vet om det finns och isf vart man får tag på sjysta boxershorts i annat material än bomull? Känns som att det vore skönare och bekvämare med ett material som andas?:va

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back